Behalve de foto die vonk heeft laten zien is er nog een foto van: hier dushallo mensen in het italiaans uitje forum zei een italiaan dat er een hardere variant is van het uitje dat maradona ball heet heeft iemand een foto of het liefst een filmpje ervan?
gegroet nitraat15
die zien er sterk uit! ik zou heel graag een filmpje ervan willen zien!.
Verdorie zeg, net een post gemaakt in het forum over de Italiaanse Bommen in de overtuiging dat het een Hele ontdekking was, blijkbaar niet dus![]()
Ja ik zie het maar die 2 fotos van die maradona bal die zie je daar bij bijna elk topic wel een keer.Die heb ik anders ook gewoon van die www.fire-works.it af, zelfde site als de link die jij aan Vonk hebt gemaild![]()
Valt dit echt onder de grondknallers net als de bijv de rode en groene italiaanse bommen? of is dit meer een salute o.i.d.?
lijkt me behoorlijk gevaarlijk een 375 grams grondknaller..
Ik denk dat het gewicht wel zal kloppen. Qua kruitinhoud.
Als je ziet dat in de kleinere Italiaanse bommen 38,3 gram zit, en in de grotere (op bovenstaande foto de roze) 66,1 gram.
Ikzelf vindt het eigenlijk onverantwoord die dingen, ik heb ze hier in Nederland alweer langs zien komen in de handel (zowel de italiaanse bommen als de 'Maradonna Bal')
Degene die de kracht van een Italiaanse bom kennen, zullen het denk ik met mij eens zijn dat deze dingen niet in de handen van een particulier of leek mogen vallen.
Die zou je niet normaal kunnen afsteken...
Ik zal kijken of ik volgende week een foto kan maken van de Maradonna bal.
Voor de duidelijkheid; ik handel zelf niet, en geef geen adressen oid door. Gaarne niet over PM'en.
375gram flash! Als je hierin handelt ben je echt een *censuur*... Een terrorist is er niks bij! (con)
Als je echt een mega open veld hebt en een ongelovelijk verantwoordelijkheidsgevoel kan het. Maar 375 gram... tjee...(mas)
zo das lang gelden dat ik op het forum zat had eht een beetje druk met school maar blij dat mensen weer de maradona bal forum replyen kbne blij dat het het niet meer zo erg lang duurd tot nieuwjaarwel hard te geloven 375 gram das dan onge veer 300X een vlinder ofzo kzou em wel willen hebben en de lont verleggen met zon 10 m virco zodat ik optijd kan weg komen kwil nie doof worden en nooit meer het geweldige geluid van vuurwerk horen haha... de eenigste vraag is... zal hij het doen? €20 naar de knoppen lijkt me niet fijn
![]()