M 10.000

bobross

Registered User
Een nitraat:

te koop bij Zena(?) voor €5 per pakje (10p.p.)
wie heeft hier ervaring mee?
ik heb er goede dingen over gehoord, maar waar is deze klap nou eigenlijk mee te vergelijken (filmpje?)

Groeten, :w

fakkeltje

Registered User
de m1000 is een goede nitraat voor zen groote kun je vergelijken met een cwt of een thumping thunder de m10000 bevat 1,3 flash, zijn goede nitraten

jeroen

VuurwerkFreak!!

Registered User
ze zijn ondertussen bij Zena uitverkocht,
en ook niet goedgekeurd omdat er een plastic dopje opzat wat niet mag..
waarom weet ik niet
hiero paar foto's
B0655E80248311DAB910080254558BEE.jpg

B9AEB040248311DA8D9CD9AA54558BEE.jpg

EEB906F0248311DA8DAAE45D54558BEE.jpg

niet echt goede foto's maarja het is iets.
vind ze persoonlijk zelfs BETER dan TT's

RBA

Registered User
ik meende dat ze nietmeer verkocht mogen worden vanwegen de plestic dopjes aan de boven en onderkant.
dat zou gevaarlijk kunnen zijn |:(
ze knaller zekker lekker voor die kleine dingen!

stonetjes

Registered User
En als ze de plastic dopjes vervangen... kunnen ze dan nog wel weer een keer gekeurd worden, waarna hij misschien wel goedgekeurd wordt??
Of is dat niet mogelijk?

The Cigarman

Moderator
Medewerker
stonetjes zei:
En als ze de plastic dopjes vervangen... kunnen ze dan nog wel weer een keer gekeurd worden, waarna hij misschien wel goedgekeurd wordt??
Of is dat niet mogelijk?

Dan moeten ze weer door de keuring, net zoals als dat voor al het knal vuurwerk in Belgie moet.
Dus dat gaat weer een paar maanden duren, voorrdat het goed of afgekeurd is.
Ga er maar van uit, dat ver 2006 gaat worden, als er zo ie zo andere m10.000 komen.......

PimFortuyn

Registered User
SA400279.jpg

hier eentje naast een spanish cracker. ze zijn egt gigantisch klein(net 2 vingers breed) maar ik heb er gister eentje getest en die ging naar mijn mening net even harder als de klap van de NT dus laat je niet misleidden door de grootte. dikke aanrader!

Laatst bewerkt:

bobross

Registered User
PimFortuyn zei:
img
hier eentje naast een spanish cracker. ze zijn egt gigantisch klein(net 2 vingers breed) maar ik heb er gister eentje getest en die ging naar mijn mening net even harder als de klap van de NT dus laat je niet misleidden door de grootte. dikke aanrader!

2 vingers..? je bedoelt 1 duim ;)
met 2vingers breed kom je in de buurt van een doodskopstrijker oid.

-=AL CAPONE=-

Registered User
zeker een toppertje! knal is goed en vertraging ook!

wat me opviel was dat het plastic dopje er makkelijk uitvalt en het flash hierdoor makkelijk eruit valt dit vind ik iets minder fijn best gevaarlijk enzo!

maar voor de rest zijn geld waard alleen oppassen met het bovengenoemde!

magic sky line

Registered User
ik heb ze vorig jaar gehad maar vond de vertraging nu niet echt goed, en vond het ook lontje vrij snel gaan. en zeker voor een knaller met die kracht want die is nog behoorlijk groot en moet je niet onderschatten voor ze'n lengte.

Laatst bewerkt:

bobross

Registered User
-=AL CAPONE=- zei:
zeker een toppertje! knal is goed en vertraging ook!

wat me opviel was dat het plastic dopje er makkelijk uitvalt en het flash hierdoor makkelijk eruit valt dit vind ik iets minder fijn best gevaarlijk enzo!

maar voor de rest zijn geld waard alleen oppassen met het bovengenoemde!

mss een domme vraag..
maar jij zegt dat het flash er dan uit valt.. onder het dopje zit toch niet meteen het flash? er zit onder het dopje toch nog eerst een klei laag ofso?

BMW-freaky

Registered User
Er zitten 2 dopjes op, aan de bovenkant en aan de onderkant. Het dopje aan de bovenkant kun je er zo afhalen, als je het dopje aan de onderkant eraf haalt dondert het flash eruit..

Huge_Cohones

Registered User
OMG, volgens mij weet iemand niet wat sarcasme is...

Ik zie ze al aankomen bij de keuringsdienst... kijk we hebben er een stiekje om gedaan. Kunnen jullie hem effe opnieuw keuren?

Bovenaan