• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Lucca sicula 2024 Pirolandia

Haha ja die brandjes vielen mij ook al op ja, maakt niet wat bosjes meer of minder. Heerlijk

op 1:15 zie je ook paar van die salamis gaan, dat type nog niet eerder gezien, dat je eerst die breaks hebt snel achter elkaar en dan pas het effect.

Die 10 slagers die gewoon niet de lucht in komen zijn ook goede brandstichters.
Denk dat ze toch te veel last hadden van de wind daar met al die laagkomers.

• Like
Reactions: Z@P
Nou, dan ben ik dus ook al even, en ja, er worden shows geschoten met Pasen, maar de vraag waar en wanneer lijken toch altijd moeilijk te beantwoorden.
Ze zijn daar, naar mijn mening, nog slechter in het aankondigen/openbaar maken dan de Spanjolen en echt zekerheid heb je er pas kort op.
Nou helpt het natuurlijk niet dat ik het Italiaans niet beheers :)

Back
Bovenaan