losse eindbom.....

Tony

Administrator
Medewerker
[adminbreak] Mensen leer nou eens ON TOPIC te blijven. Deze thread gaat over losse eindbommen en niet over chinese rollen ..[/adminbreak]

Mattenfreak

Registered User
Tony zei:
Mensen leer nou eens ON TOPIC te blijven. Deze thread gaat over losse eindbommen en niet over chinese rollen ..

Ik heb juist meteen alle info in 1 post gezet zodat het zometeen niet allemaal in 30 posts wordt verspreidt en alles on-topic is. ;)

kruitsnuiver zei:
ik heb hem thuis liggen en hij is volgens mij gewoon van een 100.000

Ok, dank je, dan was mijn gevoel qua formaat op foto's toch goed. ;)

De Schnef

Registered User
Ik kon vorig jaar aan eindbomme komen die niet van een ratelband afkwamen. Er zat ook een gewoon lont aan ??? wat waren dat dan voor eindbommen??? Maar ze knalde goed :)

Killer B

Registered User
Loss eindbommen kun je gewoon bij Zena kopen en kosten iets van €11,- ofzo.
Het is dus niet echt iets heel speciaals want ze zijn voor iedereen te koop.

Jungleboy

Registered User
Ik heb ergens een filmpje waar ik 2keer een chainthunder 500sh aan zo'n eindbom van zena hebt vast gemaakt. Maar ik moet even het bandje zoeken. Ik moet zeggen dat het een lekkere klap is zoals bij een 100.000 is :p . Als ik het bandje tegen kom gaat het filmpje online. :w

[NL]RWiN[NL]

Registered User
over de bovenste weet ik niks.. vorig jaar zelf de onderste gehad en tja.. echt kapot was ik er niet van.. klapt opzich wel lekker.. maar had er meer van verwacht..
voor dat geld.. (jaja ff offtopic :+ ) koop ik liever gewoon een mat :p

latertje!

remio

Registered User
ik heb pas een 10.000 en daarachter een chain 100 en 500 met 2 eindbommen aan elkaar afgestoken, maar door het chaingeweld waren de eindbommen niet te horen hehe. mss had ik er een iets grotere vertraging op moeten maken maarja :)

gegroet remio

kruitsnuiver

Registered User
ik heb deze losse eindbom dit jaar mogen meemaken..
hij geeft wel een goede klap maar om er nou 10euro voor te betalen...NOOIT.

maar was leuk om een keer af te steken.

nickskuhh-hmd

Registered User
Ik heb laats een legale(nederlandse) eindbom gekoch voor 1.25
Die wilde ik wel is probere :p knalt niet hard maar wel 150 tegelijk.
Leuk om aan een nederlandse ratelband te make.

remio

Registered User
nnem aan dat je dat met "search" ok wel kan vinden en vragen in het juiste topic helpt ook wel;)

gr remio

Bovenaan