Lijstje van lottie'

Markie

Registered User
Wat is het gratis product dat je hier bij krijgt? En welke dealers heb je nog meer in de buurt?

Die Asian Budget Line B is een lekkere pot. Maar als je ook andere dealers in de buurt heb kan je wat meer potten halen voor dat geld die allemaal toch erg mooi zijn, tenzij je deze écht écht graag wilt :)

lottie`

Registered User
Gratis pot zal dan Proline Royal zijn. Voorzover ik weet zitten er in de buurt: Wolff, Lesli, Katan. Dit zijn er zo 3 die ik weet te zitten. Ik was eerst van plan om de Sniper en Silver salute van wolff te halen maar geen van de 2 wolff dealers in de buurt heeft deze in de folder staan :S

looneytunie

Registered User
Ik zal toch echt voor Wolff vuurwerk gaan in plaats van proline!
Scherper geprijsd en de effecten van pro line zijn nou niet echt je van het.

Fireworkpwnzz

Registered User
Misschien als je dealer dat heeft kan je ook voor een asian thunder bulkpack gaan dat zijn 50 asian thunders voor 27,50 bespaar je 2,50 :p alle beetjes helpen haha

Pauls

Registered User
Misschien als je dealer dat heeft kan je ook voor een asian thunder bulkpack gaan dat zijn 50 asian thunders voor 27,50 bespaar je 2,50 :p alle beetjes helpen haha

Het grote nadeel is dat die 27,50 meestal niet meetelt voor gratis vuurwerk. Dus dan kun je beter 5 losse pakjes kopen en een cake er bij krijgen (madness vanaf 30,-) dan de bulkpack nemen.

lottie`

Registered User
Pauls snapt het :) de asian thunders zijn zo 5 euro duurder maar dan tellen ze wel mee voor het gratis vuurwerk en dus een betere pot. Maar ik zal nog is de Wolff dealers bekijken. Is kijken wat ik daar voor mijn geld zou kunnen krijgen.

lottie`

Registered User
Heb is bij wolff gekeken en dan kom ik op deze samenstelling uit. Leek me ook zeker niet slecht. Misschien dat de SoP nog weggaat. Ligt een beetje aan de cashflow.

Heavy 5
Stars over Paris
Silver Salute
Super 4-16
Sun Warrior Rocket
Rio de Janeiro (gratis pot)

Totaal € 124,90

Laatst bewerkt:

Markie

Registered User
en je hebt stiekem je budget verhoogd zie ik :laugh:

Maar dan heb je inderdaad erg mooi spul voor dat geld :bigsmile:

lottie`

Registered User
De pot die voor de Rio de Janeiro komt is de Wasp van Wolff. En deze is beduidend minder. Vandaar de kleine verhoging. De Rio krijg je bij 60 tot 120 euro. Je zou denken dat ik dan zelfs de pot van 120+ zou moeten krijgen maar helaas behoren de Super 4-16 en de SoP tot de stuntprijzen en die tellen helaas niet mee bij gratis vuurwerk ;) Zonder die 2 kwam ik op 52 euro uit en moest ik dus iets van €8,01 of hoger erbij doen om de Rio te krijgen :p Heb gekozen voor de Sun warrior rockets. Iemand nog alternatieven voor deze 8 euro?

B.V.D.

P.S. Is de wolff lijst beter?

Quadriffis

Registered User
Check de polls meer dan 50% van de voters vind Wolff een goede importeur. Zeker met het oog op prijs en kwaliteit. Wolff lijst ziet er zeer goed uit, daar ga je zeker een leuk oud en nieuw meebeleven. Het eerste jaar dat ik wolff heb gekocht was ik enorm verrast door de grootte van de boeketten.

Ik zou zelf persoonlijk gaan voor de Battle €13,50 + Hawaii € 16,- i.p.v. SoP en Sun warrior rockets

lottie`

Registered User
Bedankt, maar Battle en Hawai zijn helaas niet verkrijgbaar bij de 2 wolf dealers in de buurt. Kan wel kiezen uit : Spere, Excalibur, Air Defence, Concerto Rosso of secret garden. Dynasty tot 200gr potten.

lottie`

Registered User
Lijstje aangepast, SoP en sun warrior rockets verwijderd en een silver salute er voor in de plaats. Ik betaal er 117,50 voor.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Lijstje aangepast, SoP en sun warrior rockets verwijderd en een silver salute er voor in de plaats. Ik betaal er 117,50 voor.

SOP? Sexuele ontmoetings plaats?....:laugh::laugh:

Kom op mensen er zijn een hoop members die niet thuis zijn in deze freak taal. Dus graag even de volledige benamingen geven.

lottie`

Registered User
Als iemand dit topic doorloopt of volgt zal die opmerken dat ik eerder "Stars Over Paris" genoemd heb. Lijkt me dan logisch dat dit met elkaar geasocieerd wordt.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Als iemand dit topic doorloopt of volgt zal die opmerken dat ik eerder "Stars Over Paris" genoemd heb. Lijkt me dan logisch dat dit met elkaar geasocieerd wordt.

En voor het "makkelijk" lezen aub de gehele benaming gebruiken, zeker in deze maand dat er een hoop seizoen members bijkomen.

lottie`

Registered User
Roger that, maar wat is leuker, Stars over Paris of een 2e Silver Salute? een dubbele silver salute zal natuurlijk wel aardig bruut zijn. Vooral aangezien er in de straat niet erg actief afgestoken wordt.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Roger that, maar wat is leuker, Stars over Paris of een 2e Silver Salute? een dubbele silver salute zal natuurlijk wel aardig bruut zijn. Vooral aangezien er in de straat niet erg actief afgestoken wordt.

Ja dat is maar net waar je persoonlijke voorkeur naar uitgaat. Beide zijn goede potten en zeker dubbel geschoten.

Dus ga je voor een goede knalpot of een goede sierpot?

Bovenaan