versteegrob
Registered User
Doordat er zoveel mooie producten/boxen zijn kan ik maar geen keus maken.
Woon in Apeldoorn dus als ik het daar kan bestellen zou het fijn zijn.
Wil misschien wel naar Nijverdal rijden omdat je hier per karton kan bestellen.
Budget, €500-700 lijkt mij een mooie prijs.
12 x Silver Salute €170,00
1 x Event box 4 Seasons €119,00
4 x Salute Cake 1 €99,00
1 x Zena Revolution €169,00
1 x Zena Cakebox €99,95
1 x 6 Elements €169,00
Totaal € 825 alleen dit is nog wel te veel dus er moet iets weg. Neig om de salute cake weg te doen, heb al voldoende knalcakes van de SS. Twijfel of ik wel voor zoveel boxen moet gaan, misschien is het leuker om alles aan te vullen met losse potten. Heb al heel veel gezien van Zena & Rubro maar over het laatste merk twijfel ik een beetje ivm opgepomte samples. Overdag wordt er niet veel afgestoken maar in de avond ga ik naar een feest met ongeveer 20 man waar ik waarschijnlijke de enige ben met vuurwerk hierom moet er zeker een dikke finale komen. Wat zeggen de freaks
Edit: de Big Momma komt er sowieso, hele mooie box voor €99
De SS ga ik eruit halen, het neemt een te grote hap uit mijn budget. Ga dan voor een andere knalcake waar ik € 100 aan besteed.
Woon in Apeldoorn dus als ik het daar kan bestellen zou het fijn zijn.
Wil misschien wel naar Nijverdal rijden omdat je hier per karton kan bestellen.
Budget, €500-700 lijkt mij een mooie prijs.
12 x Silver Salute €170,00
1 x Event box 4 Seasons €119,00
4 x Salute Cake 1 €99,00
1 x Zena Revolution €169,00
1 x Zena Cakebox €99,95
1 x 6 Elements €169,00
Totaal € 825 alleen dit is nog wel te veel dus er moet iets weg. Neig om de salute cake weg te doen, heb al voldoende knalcakes van de SS. Twijfel of ik wel voor zoveel boxen moet gaan, misschien is het leuker om alles aan te vullen met losse potten. Heb al heel veel gezien van Zena & Rubro maar over het laatste merk twijfel ik een beetje ivm opgepomte samples. Overdag wordt er niet veel afgestoken maar in de avond ga ik naar een feest met ongeveer 20 man waar ik waarschijnlijke de enige ben met vuurwerk hierom moet er zeker een dikke finale komen. Wat zeggen de freaks
Edit: de Big Momma komt er sowieso, hele mooie box voor €99
De SS ga ik eruit halen, het neemt een te grote hap uit mijn budget. Ga dan voor een andere knalcake waar ik € 100 aan besteed.
Laatst bewerkt: