Lijstje Rob

versteegrob

Registered User
Doordat er zoveel mooie producten/boxen zijn kan ik maar geen keus maken.
Woon in Apeldoorn dus als ik het daar kan bestellen zou het fijn zijn.
Wil misschien wel naar Nijverdal rijden omdat je hier per karton kan bestellen.

Budget, €500-700 lijkt mij een mooie prijs.

12 x Silver Salute €170,00
1 x Event box 4 Seasons €119,00
4 x Salute Cake 1 €99,00
1 x Zena Revolution €169,00
1 x Zena Cakebox €99,95
1 x 6 Elements €169,00

Totaal € 825 alleen dit is nog wel te veel dus er moet iets weg. Neig om de salute cake weg te doen, heb al voldoende knalcakes van de SS. Twijfel of ik wel voor zoveel boxen moet gaan, misschien is het leuker om alles aan te vullen met losse potten. Heb al heel veel gezien van Zena & Rubro maar over het laatste merk twijfel ik een beetje ivm opgepomte samples. Overdag wordt er niet veel afgestoken maar in de avond ga ik naar een feest met ongeveer 20 man waar ik waarschijnlijke de enige ben met vuurwerk hierom moet er zeker een dikke finale komen. Wat zeggen de freaks :)

Edit: de Big Momma komt er sowieso, hele mooie box voor €99
De SS ga ik eruit halen, het neemt een te grote hap uit mijn budget. Ga dan voor een andere knalcake waar ik € 100 aan besteed.

Laatst bewerkt:

versteegrob

Registered User
4 seasons
Zena Revolution+gratis ed raket treasure island
6 Elements+ treasure islands
5 x Hoogmoed d
8 x Delicious thunder

Totaal € 572 en ik krijg de zena cakebox gratis

De Big Momma neemt iemand voor mij mee.

Tony

Administrator
Medewerker
4 seasons
Zena Revolution+gratis ed raket treasure island
6 Elements+ treasure islands
5 x Hoogmoed d
8 x Delicious thunder

Totaal € 572 en ik krijg de zena cakebox gratis

De Big Momma neemt iemand voor mij mee.

In onze database kan je een verlanglijstje maken die het voor jou ook een stuk overzichtelijker maakt.

sprinkhaan

Registered User
Ik persoonlijk zou de salute cakes houden , is 1 brok geweld. Harder als dit was er niet laatste O&N . (we laten ons dit jaar graag verrassen)

versteegrob

Registered User
In onze database kan je een verlanglijstje maken die het voor jou ook een stuk overzichtelijker maakt.

Zag de optie al, ga er direct gebruik van maken omdat ik net een order heb gemaakt.

De volgende bestelling heb ik net geplaatst,

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/10604

Dit moet heel leuk worden. Hoogmoed en Delicious Thunder wordt mijn eerste doorlont project. Wat zou ik aanhouden als volgorde? Heb 2 meter snel visco. Misschien om en om aansteken voor een leuk effect?

Laatst bewerkt:

passion fruit

Registered User
Mooie collectie hoor Rob. Van de Zena Cakebox en Revolution ga je zeker genieten. Ik hoop dat de Treasure Island net zo goed is als een aantal jaren terug.
Wat betreft de Hoogmoed en Delicious Thunder: Ik raad je aan om ze niet om en om te schieten maar tegelijkertijd.
De DT heeft namelijk geen tails en de Hoogmoedjes wel dus als je ze om en om schiet dan lijkt het zo leeg om het moment de DT's de lucht in gaan. Just my 2 cents.
Veel plezier met stoken alvast!

smilli

FPM Filmer
De cakes zelf hebben een hoofdlont en een reservelont, je moet de reservelont van cake 1 verbinden met hoofdlont van cake 2 enzovoorts.

versteegrob

Registered User
Lijstje is iets uitgebreid, http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/10604

Heb de Horizon of Holland mee genomen.
Hier enkele foto's van de dozen. Net alle ijzerenkooien eraf gehaald, damn wat een *** werk zeg.
Wat apart is dat sommige cakeboxen geen kooien hebben en andere weer wel.

Qua doorlonten lont ik het normale lont met het reserve lont door. Bij de meeste cakeboxen moet dit lukken alleen de cake boxen van Zena is dit lastig omdat de lont aan de zijkant zit. Is hier een oplossing voor? Heb de Zena Cakebox en Zena Revolution.

k37g54.jpg
zo stonden ze toen ik alles net binnen had.
1531t9s.jpg
4 Seasons, als ik deze doorlont, mogen ze dan in de doos blijven.
117vbzr.jpg
Horizon of Holland, deze wil ik naast elkaar leggen zodat ik ze goed kan doorlonten, goede optie?
2kr8t1.jpg
hier zijn gelukkig alle kooien eraf. Nu is het wachten tot dinsdag

Laatst bewerkt:

versteegrob

Registered User
Filmen moet lukken, heb een Note 2. Maakt normaal gesproken mooie beelden.
Wil alles gaan doorlonten. Het kan toch prima km alles in de doos te laten?

De meeste boxen zijn makkelijk via het reserve lont door te lonten.

Bovenaan