Lijstje Rob 2014/2015

Rob1896

Registered User
Ik vier het dit jaar niet thuis, maar kon het niet laten wat in te gaan slaan.
Wat kleine potjes voor begin van de avond me te vermaken en grof geschut voor om 0.00 uur.
Ik kijk zelf het meest uit naar de golden tarantula.
Verder wat leuke deals gehad en al flink wat rondgereden, hoop de collectie woensdag compleet te maken.
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/35426

Allemaal veel plezier en fijne jaarwisseling!

even een update over mijn ophaalproces:

Ik had eigenlijk maar 2 bestellingen geplaatst en zondag begon het toch bij mij te jeuken.
Ik had een Zena box besteld bij Haokan en bij Vuurwerk Tilburg de 6 elements met een paar potten erbij besteld.

Vooraf natuurlijk nog naar een paar dingen gekeken bij mij in de buurt en 1 sprong er voor mij tussenuit:
De Golden Tarantula, deze wilde ik ook nog graag hebben. Was op zoek naar een big box en deze leek mij ideaal.
Toevallig zat er een dealer een paar straten verder waar ik mijn bestelling had geplaatst, kon ik net zo goed even langsrijden.
Bij diverse dealers nog op de site gekeken en dacht bij Haokan kijk ik nog even in de winkel en koop ik wat los erbij om te schieten.

Eerst ben ik de Golden Tarantula gaan kopen, echt een flinke zware box, paste net achterin mijn auto gelukkig.

Vervolgens ging ik richting de volgende locatie en werd al snel geholpen, alles stond netjes klaar en er werd even meegelopen naar de auto.
De 6 elements zag er ook flink uit, paste net op mijn achterbank en daarnaast een extra grote tas met de andere artikelen.

Toen ik eenmaal Tilburg uit was, ging ik richting Haokan, eerst natuurlijk in de winkel nog wat halen.
Uiteindelijk nog voor ruim 100 euro los aan potjes gekocht om op het begin van de avond te stoken.
Daarna de spulletjes ophalen en het was ook weer aardig wat, de golden willow box zag er ook netjes uit.
Werd ook nog geholpen want kreeg het niet allemaal mee gesjouwd in 1 keer.

Thuis heb ik alles uitgeladen en boven gezet, vond dat ik nog wat erbij kon gebruiken.
Vandaag ben ik nog naar groenrijk gereden, zag een leuke deal en dacht laat ik daar eens kijken.
Uiteindelijk weer met 100 euro lichter, een paar leuke toevoegingen en nog wat leuks voor mijn neefjes naar huis.

Het totale pakket:

Allemaal veel plezier en fijne jaarwisseling!

Laatst bewerkt:
Bovenaan