Lijstje Nu gaat het los

Richardus

Registered User
Oeh, jij hebt vertrouwen in de nog niet getoonde Crossette Cakes! Hoop voor je dat dat goed uitpakt!
Ook een project met Binkies?

Fijn lijstje!

jetztgehtslos

Registered
Om eerlijk te zijn wilde ik wel met bestellen van de crossette cakes wachten tot ik film materiaal gezien heb. Anderzijds wil ik best een gokje nemen. Ik denk daar nog over.

Binkies zijn prima speelgoed voor overdag en in de avond, vorig jaar ook mee gedaan. Toen had ik ook 25 pakken, heb ik door anderen lekker af laten steken. Die maakten er soort van taartjes van. Dat heeft mij wel aan het denken gezet voor een projectje ja. Hoe ik dat uit wil gaan voeren, nog geen idee. Zou dan in ieder geval nog een plank, lijm, hout en lont nodig hebben denk ik zo. Maar een project is geen slecht idee nee.

jetztgehtslos

Registered
Ik heb de Battle eraf gegooid en 2 Silver Salutes toegevoegd.

Wellicht kom ik op nog wel iets anders, ik kijk in ieder geval rustig rond nog van wat ik tegen kom. Misschien haal ik er nog wat single shots van vuurwerktoppers bij, ben daar eigenlijk wel benieuwd naar.

nitraat4life

Registered User
Haha, mooie lijst hoor. Zie trouwens niet echt veel pijlen in je lijst staan.. zink pijlen of Killing arrow niks voor jou? Vind pijlen toch altijd een must voor oud en nieuw maar dat kan natuurlijk ook persoonlijk zijn.

jetztgehtslos

Registered
Maar goed, ik vind zelf de meeste Nederlandse pijlen verhoudingsgewijs erg duur. Rocket boom vind ik voor de prijs wel erg leuk, dus die komt er bij voor in de avond net als zo'n setje van Thor, die heeft ook nog een relatief leuke prijs. En ik krijg een Hindoe rocket bij een bestelling, wat dat ook mag zijn. Ik heb als het goed is nog Chinese Lola pijltjes en babyfluitpijltjes liggen van vorig jaar, van die Chinese Lola's had ik 25 pakken gehaald haha. Het 2e pakketje van Thor heb ik van mijn lijstje geschrapt omdat met single shots en het eerste pakketje erbij te veel van hetzelfde zou zijn.

Ik heb in het verleden Steel Hawks en King Kong pijlen uit Nederland gehad, Top SHots van Beko, Wenspijlen, Diamond Staafpijltjes, Titan, Fire, Ninja 1, Criss Cross, Chinese Lola, Toffe Lola en nog zat meegemaakt bij anderen. Ik ben gewoon erg weinig leuke pijlen die betaalbaar zijn tegen gekomen of ik heb ze nu gewoon gezien.

Ik heb echter wel overwogen om nog eens een wat duurder pakket aan te schaffen, maar ik moet budget vrij maken voor andere dingen en dan gaan pijlen er bij mij snel af.

nitraat4life

Registered User
Daar heb je gelijk in meeste pijlen staan me ook niet echt aan, overigens de rocket boom is echt een topper voor de prijs, en killing arrow vind ik ook zeker niet slecht.. 12 pijlen voor 37,50 en dan wel hele goede pijlen stuk voor stuk

En over budget hem je helemaal niks te klagen zo te zien haha, zoals dit jaar vind ik de share the flare helemaal niet zo bijzonder meer en zijn geld echt niet waard. Zou ik liever een killing arrow pakket voor nemen en bijvoorbeeld nog een budget cake...

jetztgehtslos

Registered
Dat laatste is een alternatief voor Share the Flare ja. Maar ik wil deze eigenlijk al 3 jaar kopen en steeds komt het er niet van. Ik heb nu echt zoiets van hij moet er nou toch echt een keer komen.

Ik zit er toch ook aan te denken om nog een Thunderking erbij te halen voor 10 uur in de ochtend ofzo.

Markie

Registered User
Jawohl schönes Liste :cheesy:

Wat voor plannen heb je om dingen te combineren? Zie veel crossette cakes btw :smile1:

tha-pyromaniac

Registered User
Zoals al eerder is opgemerkt, je hebt een flink aantal crossette cake's, maar als ik je een tip mag geven: ik zou ook wat van die palm cake's in huis halen...
Persoonlijk vind ik dit, qua prijs en effect, een leuke afwisseling.
En mochten die crossette cake's, dan tegenvallen, heb je altijd nog een leuk alternatief.
Maar goed dat is smaak en zoals je al zei: je moet een beetje de gok wagen.

jetztgehtslos

Registered
Dank jullie voor de reacties. De palm cakes heb ik ook zeker overwogen, de oranje is het duidelijkst te zien. Ik wacht ook nog even tot er filmpjes van de crossette cakes zijn verschenen voor ik die ga bestellen.
Anderzijds zoals ik al zei, een gok nemen kan geen kwaad. Ik moet er echter nog goed over nadenken. Voor hetzelfde geldt krijg ik nog een ander idee of zie ik ineens iets waar ik wat mee wil gaan doen.

Dit is in ieder geval nog niet mijn definitieve lijst.
Die is er pas, als ik daadwerkelijk besteld heb.
Tot die tijd zijn hints en suggesties zeker welkom.

jetztgehtslos

Registered
Ondanks dat ik niet zo snel van mines hou, heb ik toch enkele mines potjes van pro-line toegevoegd.

En ik wil ook nog een pakket excellent 4 halen.

Aanbiedingen van de vuurwerkreus.

jetztgehtslos

Registered
Goed, vandaag dus besteld.
Enige voorbehoud zijn de crossette potjes, 10k rollen, white blink en Inner Laugh nog op de verlanglijst. Ik weet echter niet of ik tijd genoeg heb om die nog te gaan halen.

Heb zoals het er staat: Short Circuit laten vallen, evenals de Wasp, 2 Fire in the Night (die koopt mijn broertje, scheelt mij geld), Stoere knallers zijn afgevallen.

Green Glitter Missile Battery, Thunder Flash Candles + houder, Fontein voordeel pak, Piccolo's, Happy New Year zijn er vandaag bijgekomen.

Laatst bewerkt:

jetztgehtslos

Registered
Ik krijg koppijn van mezelf. Weer wat aanpassingen aan de lijst.

Rooitje is er naar aanleiding van een demo bijgekomen, evenals Azalea, Snow Drop, Sensation of Joy, Sound of the Star, Hot Cannon, Happy new year 1x extra en Magnum Volcano zijn er bijgekomen.
Ook single shots van vuurwerktoppers zijn besteld evenals good old star balls, klein formaat helaas.

Daarnaast staat het 20 schots Hol ass van Zena, 1x extra white blink, Inner Laugh en een 10k nog op de nominatie besteld te worden bij een Zena verkooppunt. Met heel misschien een crosette pot erbij, maar het gros heb ik eraf gegooid omdat er nog steeds geen filmpjes van zijn.

Tevens moeten Green Glitter Missile battery en de V-power nog besteld worden.

Tevens moet ik nog langs de Vuurwerkreus voor enkele aanbieding en het is te hopen dat ze die hebben. Het gaat dan om een mines potje en excellent pakket.

Wat er gratis bij komt weet ik nog niet, in ieder geval een Dynamite pot, Emotion en een Blink fan, de rest nog geen idee.

Ten slotte zijn de Silver Salutes vervangen voor No Mercy's aangezien de SS niet geleverd zullen worden. Dat staat helaas al vast.

Verder hoop ik nu echt dat dit de laatste aanpassing is, want ik begin zelf het overzicht ook kwijt te raken nu.

Bovenaan