Lijstje genius 13/14

AWG

Registered User
en ook u heeft veel te weinig ingeslagen, en gaat zeer tekort komen....
jammer hoor dat mensen dat niet van te voren zo in kunnen schatten...:huh:

toplijst man:hehe!:

hutter

Registered User
Met zo'n lijst mag je al vroeg beginnen met stoken.:hehe!:
En hoe kan het ook anders is Royal hofleverancier.:tounge:
Ben stiekem wel jaloers op zo'n lijst.:smiling:

Het feest gaat beginnen:lub:

Koetje

Registered User
Zo, dat is geen kattepis wat je de lucht gaat injagen haha. Netjes hoor.

Die 12 Sky Palms clusteren?

genius

Registered User
Ben zelf ook wel blij met mn lijst. :hehe!:

Ben van plan om met de fluit- en knalcakes een herrie projectje te maken.
Verder wil ik een project maken met 2x garden of eden en 2x goldenpower. Daarvan ga ik dan wel de volgorde aanpassen zodat ik eindig met de goudcakes.
De Sky Palms was het plan om een driehoek te maken beginnend met 1 cake oplopend naar 4 cakes. De andere 2 voor tussendoor. :smiling:
Van de rest van de cakes wil ik met elke soort ook nog een projectje samenstellen.

Wat er dan nog overblijft zet ik op een rij en fakkel ik af.

genius

Registered User
Damn wat een lijst!
Meneer is royal fan? Ik had die skypalms gemist volgens mij, wat een mooi ding op film.

Laten we het er op houden dat ik wat mogelijkheden heb via een Royalwinkel. Dan is de keuze denk ik snel gemaakt. :hehe!:

Ja Sky Palms is op film leuk maar hoop m nog wel te zien voor de 31ste. Anders word dat een gokje.

passion fruit

Registered User
Jeetje zeg. Dit is absoluut GEEN lijstJE. Een flinke waslijst is een betere omschrijving van jouw collectie.
Zitten ook dingen bij die ik nog niet ken zoals "Thousand Farts". Hopelijk krijg je alleen het geluid van 1000 harde scheten en niet de stank hahaha.
Wat je van plan bent met de Gardens en Golden Power klinkt indrukwekkend! Mijn interesse is in ieder geval gewekt. Wordt er ook gefilmd straks?
Veel plezier met al dit moois!

Bovenaan