Lijstje bloodveins 2010/2011

Jean Cross

Registered User
Nondeju.! Dit is ook een lekker lijstje.! Ben benieuwd hoe en waar je de Treasure Island's gaat verwerken ;) Zal het snel op mijn pagina zetten, dan hoef je alleen maar te copy-pasten XD

Ben benieuwd naar je Binkieproject, nondeju.! Zoveel binkies in 1 huis moet wel voor een testosteronverhoging zorgen.! Hou de deo gereed.!

bloodveins

Registered User
Ben je toch maar niet voor de 10 green glitter missiles gegaan?

Valt opzich wel mee, heb het 30 years of missile pakket dat zijn 5 fluit/knal/crackling bakjes en dan nog 2 green glitters. Op de demo in rijswijk kwam dat gefluit op een moment zo me neus uit dat ik ook denk dat het anders teveel van het goede zal zijn. Dus voor dat geld 2 concerto rosso ;)

bloodveins

Registered User
Als het me dit jaar wel lukt om een schietvolgorde aan te houden wordt het dezez:

5 x silver salute
2x howling wolff
1 x lightyear ( 5 los en 5 met quickmatch)
2 x wild wild west
1 x brilliant box

1x binkie project (900 binkies met 7 fluitbakken)
1x fusion
1 x heavy 3 (allemaal tegelijk)
1 x space shooters
2x battle+concerto rosso

En last but not least de finale:

6 x Vette Marja

1 x great wall of china
2 x hypnotised(samen met great wall of china)
5 x treasure island

Dan had ik nog een zooitje draakboxen met fonteinen die zijn voor de kinderen in de wijk, daar geef ik bijna altijd een showtje voor om 7 uur.

Op en of aanmerkingen zijn welkom!

bloodveins

Registered User
Ik zou het binkie project wat verder naar het einde schuiven.

Het binkie project is het moeilijkste te plaatsen. De finale en het begin stonden voor mij al vast, eigenlijk wou ik het binkie project achter de ss aan maar dan krijg je weer knallen.

Voordat de finale begint wil ik met sier eindigen zodat ik kan verkondigen dit was het! Terwijl er heel sneaky nog 6 kleine fonteintjes van de vette marja branden en dan gaat het opeens goed los.

Maar binkie project dan voor de battle's met de concerto rosso?

polleke45

Registered User
Het binkie project is het moeilijkste te plaatsen. De finale en het begin stonden voor mij al vast, eigenlijk wou ik het binkie project achter de ss aan maar dan krijg je weer knallen.

Voordat de finale begint wil ik met sier eindigen zodat ik kan verkondigen dit was het! Terwijl er heel sneaky nog 6 kleine fonteintjes van de vette marja branden en dan gaat het opeens goed los.

Maar binkie project dan voor de battle's met de concerto rosso?

Ik zou het juist anders interpreteren als publiek. Als jij vlak voor de finale het binkie project zou schieten dan zou ik denken zoooow wat een knallend einde en daar knetteren nog wat fonteintjes na...... en dan BOEM iedereen wordt door de mines van de vette marja's geatendeerd "er gaat nog wat komen en dat zal dan nog wel nog heftiger dan dat binkie project zijn" en dan de echte, echte finale!

Bovenaan