Lijsten van nieuwe cakes per importeur

Shenanigan

Registered User
Zijn er lijsten met nieuwe cakes per importeur? Als ik in de nieuwe berichten kijk, lijkt het of er steeds nieuwe namen toegevoegd worden aan de product database. Alles bekijken kost een beetje veel tijd. Het zou mooi zijn om met een lijst alleen de nieuwe dingen even te bekijken.

Tony

Administrator
Medewerker
Zijn er lijsten met nieuwe cakes per importeur? Als ik in de nieuwe berichten kijk, lijkt het of er steeds nieuwe namen toegevoegd worden aan de product database. Alles bekijken kost een beetje veel tijd. Het zou mooi zijn om met een lijst alleen de nieuwe dingen even te bekijken.

En wat maakt het dan duidelijker?
Aan namen alleen zie je denk ik ook niet veel toch?

gizmo75

Registered User
Op zich begrijp ik wel wat Shenanigan bedoeld. De afgelopen jaren groeien assortimenten zo snel dat het voor sommigen bijna niet meer te onthouden is of een product wel of niet nieuw is. Aan de andere kant verraad de plaatsingsdatum van een thread natuurlijk wel of iets nieuw is of niet. Op andere fora kiezen ze ervoor om bijv. de toevoeging (nieuw 2012) aan de producttitel mee te geven. Het nadeel van dit voorbeeld is dat je elk jaar een slag moet maken om na O&N die toevoeging te verwijderen. Het is een keuze...

Tony

Administrator
Medewerker
In de productdatabase staat alles op volgorde en met vermelding nieuwe plus jaartal. Als je daar naar bijvoorbeeld Lesli vuurwerk gaat zie je precies wat er als laatst os toegevoegd.

Bovenaan