Archief Lightning Thunder

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff - Lightning Thunder.png

Meer info over de Lightning Thunder:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 107
Advies verkoopprijs: € 4,95
Online Prijs:
Netto kruitgewicht:
31 gram
Aantal schoten: 9
Kaliber:
Tijdsduur:
5 sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
24/1
Effect beschrijving:

Thundering stars together.

mickeyzegtboem

Registered User
Als je bedenkt dat het werkelijke formaat van dit potje ongeveer 40% van het formaat van de product foto is, vind ik hem verdomd grappig!

Echt een ini-mini blokje wat je bijna een flesje zou geven om door te groeien, maar er kwamen voor het formaat best leuke knallen vanaf!

Tony

Administrator
Medewerker
Inderdaad! Het is een behoorlijk klein potje.
Leuk om te combineren met de grote knalcakes die in 1 keer leeg schieten.:tounge:

Michel_G

Zilveren Member
Na het zien van het producttopic en de foto had ik verwacht een leuk knalblokje te zien van een cm'tje of 15 hoog en iets van 10cm diameter. Was dan ook behoorlijk verbaasd toen ik de dummy zag: ontzettend klein (wel schattig :lub:) knalblokje. Tja, daar ging het idee van dik 9shots salvo saluteblokje, want uit zo iets kleins kon amper een fatsoenlijke knal komen leek mij!

Was dan ook blij verrast toen bij het schieten van dit product er toch nog echt een leuke burst in bleek te zitten. Hij haalt het natuurlijk niet bij knalblokken die we tegenwoordig op de markt hebben, maar daar is de prijs ook naar!

Zeker leuk/geinig ding en zoals Smilli ook al zegt: beetje idee van knalmine! Zeker ook voor dit geld, zijn er inderdaad nog wel een aantal weg te steppen voor dit bedrag!

Oja, om een idee te geven wat voor 'schattig' blokje dit is: 7,1x8,5 cm zijn de afmetingen.

GMP82

Zilveren Member
heb deze ook weer helemaal gemist :crying:
dit is helemaal my cup of tea...

naja, ff onthouden voor volgend jaar (of dan toch......)

Slomo

Banned
Hij schiet niet alles in 1 keer! Gewoon om ste buurt.

9Shots leuke knallen verder niet.. Jammer, lijkt totaal niet op het filmpje!

GMP82

Zilveren Member
oh bij mij wel degelijk alles in 1 keer (of op zn minst een salvo, dus echt wel binnen 1-2sec).... kwam ERG goed op me over.

Bovenaan