Leidschendam

stefantvs

Administrator
Medewerker
wanneer: 17-09-2011
plaats : Leidschendam
provincie : Zuid-Holland
wie : onbekend, vorig jaar antons evenementen vuurwerk
kaliber: nog niet bekend, vorig jaar 5/6inch
tijd : onbekend vorig jaar 23:00
Google maps:

[MAPS]http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=leidschendam&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.222075,4.812012&ie=UTF8&hq=&hnear=Leidschendam,+Zuid-Holland&ll=52.066805,4.369394&spn=0.00306,0.006899&t=h&z=17[/MAPS]

Film vorig jaar

Hopelijk kan anton, wat meer info geven over deze show,
- is het al zeker dat deze show door gaat ?
- tot hoeveel inch is het ?

Thanks alvast gr stefan

Torrr

Registered User
Re: Leidschendam Vlietdagen 17-09-2011

Ja vorig jaar heeft Anton Vuurwerk daar echt een visite kaartje afgegeven, ik ben benieuwd of ze dat dit jaar kunnen evenaren. Ik ben in ieder geval weer present daar samen met stefannetjuh :)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Re: Leidschendam Vlietdagen 17-09-2011

Op het programma van de Vlietdagen staat nog niets over vuurwerk... Gaat dit wel door?

bridge

Bronzen Member
In ieder geval is die film van vorig jaar bere interessant!. Zie een paar echte kwaliteitsbommen langs komen zoals ik ze niet vaak zie in Nederland, met name vanaf pakweg 6.50. Stained glass, mooie pistils. top!

stefantvs

Administrator
Medewerker
@ bridge, het was echt een top showtje met idd mooie shells ! heb alleen van anton begrepen dat het nog niet helemaal zeker is als deze show door gaat dit jaar.... dus nog ff afwachten, mocht ik het weten , dan zal ik het natuurlijk hier plaatsen.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Had de film van vorig jaar nog niet gezien, maar ik vind het erg leuk wat ik zie. Kwaliteitsbommenparade!

stefantvs

Administrator
Medewerker
toen ik dit topic aanmaakte stond er op de site van vlietdagen dat er vuurwerk zou zijn...... jullie raden het al , dit staat er niet meer op :-(

als ik wat meer weet, dan horen jullie het.

Gr stefan

bridge

Bronzen Member
Jammer. Het was vorig jaar blijkens de film een show van het nivo dat we in Ned vrijwel alleen van Azuma zien.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Bericht van anton gehad.

Het lijkt erop dat de Vlietdagen misschien toch door gaan. We houden de vingers gekruist.

Als ik weer wat weet horen jullie het.

Gr stefan

stefantvs

Administrator
Medewerker
Inmiddels staat er op de website van de vlietdagen, dat er toch een vuurwerkshow gaat komen, laten we hopen dat anton dit weer mag gaan doen, vorig jaar was het een zeer mooie show :)

Gr stefan

stefantvs

Administrator
Medewerker
Heb zojuist een bericht gehad van anton, De show gaat door. Helaas is er wel wat veranderd, zo is het budget wat minder geworden, en ook het max caliber.

dit gaat van 6 naar 4 inch, maar goed wat ik gewend ben van antonsevenementen vuurwerk zal het weer een waar spektakel worden !

Gr stefan

stefantvs

Administrator
Medewerker
Voor gisteren 17-09-2011, stond Leidschendam op de agenda. Dit was vorig jaar zo mooie show, dat er ik dit jaar weer bij moest zijn ! Zo gezegd zo gedaan !

Rond een uurtje of 6 kwam ik aan bij het schiet terrein, waar alles al in volle gang was. Diverse mortierrekken stonden al klaar, alles tussen de 3 en 6 inch ! ja ja 6 inch en wat gaven die weer geweldige klappen ! GEWELDIG.
Ik mocht ook wat foto`s en videos maken, dus ik hoop dat jullie de beelden leuk / interessant vinden. Daarnaast veel met anton gepraat hoe verschillende dingen in ze werk gaan tijdens zo vuurwerkshow ! hiervoor bedankt !

Rond 10 uur heb ik het terrein verlaten, en ben ik naar de plek gegaan waar ik vorig jaar ook stond, daar stonden al aardig wat mensen ! Torr+vrouw,jappy-b, en Me meisie :) , later kwamen ook Donald ,Vinnie, rickster,

Camera`s KLAAR ! en knalle maar. Ik heb een mooie show gezien met echt als hoogtepunt die paar 6 inch shells , Wat een geluid niet normaal zo hard :)
de show was iets minder lang dan vorig jaar , maar dat kwam omdat het budget een stuk minder was dan het jaar ervoor.

Anton + zijn mensen.
Hartelijk dank voor het ontvangt , en alle info die jullie mij hebben gegeven !

Gr stefan

stefantvs

Administrator
Medewerker
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

Tony

Administrator
Medewerker
Thanks voor de beelden Stefan! Je bent er elke show weer snel bij.
Ik vond dit eerlijk gezegd helemaal geen goede of mooie show. Dit is gewoon bommen schieten zoals iedereen dat kan. Ook vond ik de kwaliteit van de bommen niet echt geweldig. Ik heb leukere shows van Anton gezien. Op naar de volgende!

Bovenaan