Leiden

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
3 Oktober vuurwerk te Leiden.

Plaats : Leiden
Provincie : Zuid Holland
Wie: Azuma Fireworks
Wat: Prof vuurwerk
Waar: Ankerpark - Zijlsingel
Tijd: 23:30-24:00

Het Ankerpark aan de Zijlsingel biedt een prachtig podium voor een groots vuurwerk.
Vuurwerk_QPE0461CD.jpg

Van verschillende kanten kan het publiek het flonkerende schouwspel volgen.
Het vuurwerk van 2009 is anders dan andere jaren.
De traditionele show heeft een metamorfose ondergaan in choreografie en dynamiek.
Vuurwerk_QPE0475CD.jpg

Dit vuurwerk wordt een waardig en in vele opzichten boeiend slot van de viering
van Leidens Ontzet 2009.

joosti

Registered User
Zoals het er nu uit ziet ben ik hier aanwezig is altijd een lucht vol en zeer hoog tempo.

En de ervaring leer dat het soms ook wel meer dan 45min kan duren.:nuts:

Ik heb er zin in.

nitraat4life

Registered User
Leiden show is inderdaad altijd leuk, ben er elk jaar bij soms wat moeite om mijn maten mee te krijgen die drinken liever bier maar anders ga ik alleen haha, ben benieuwd wat ze bedoelen met het vuurwerk zal dit jaar anders zijn als andere jaren..

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
ben benieuwd wat ze bedoelen met het vuurwerk zal dit jaar anders zijn als andere jaren..

Er gaat een frisse wind waaien door de Ankerpark.
Wagenvoort heeft plaats moeten maken voor Azuma.
Nieuwe ideeen. verrassende effecten. waar de nodige ooo's en aaa's zullen gaan vallen. Kan helaas nog niet te veel vertellen. maar ik kan alleen maar zeggen. kom kijken en geniet van het vuurwerk.
Net zo als voorgaande jaren ben ik er ook weer bij.

Laatst bewerkt:

nitraat4life

Registered User
Waar staan jullie meestal? Lijkt me wel grappig om na 5 jaar op het forum ook is wat gezichten te zien van de mensen van wie ik de posts altijd lees. Jullie gaan zeker weer mines uit de kanonnen schieten ook.

Tony

Administrator
Medewerker
Azuma Fireworks schiet dit jaar deze show.
Ik kan op 3 Oktober niet maar anders was ik zeker even gaan kijken.

roelz

Registered User
Hmm, hier ben ik zeker bij! :rolleyes: Leiden 3-10 is de laatste jaren (Wagenvoort) echt een mooie show, ben heel benieuwd hoe Azuma het aan gaat pakken. Ik zie graag de video's verschijnen! (Ben misschien zelf niet op de juiste locatie om de show in volle glorie mee te maken).

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik ben er ook bij.
Ik heb het voor over een stukkie te rijden, maar het beloofd en dat weet ik zeker, een top show te worden.
:smile:

Tony

Administrator
Medewerker
Het is altijd afwachten tot het daadwerkelijk geschoten is. Dan kan je pas praten over een mooie show. Normaal deed Wagenvoort daar een gekke show neerzetten met heel veel cakes en mines en die duurde ontzetten lang. Maar je weet niet of Azuma dat ook doet. Die zullen ook wel genoeg uit de kast trekken maar het kan ook altijd tegenvallen.

san quinton

Registered User
@ Tony:
Desondanks wensen we Azuma veel succes bij de show en de voorbereidingen.
Overigens is het natuurlijk zo wat jij zelf ook al aangeeft dat Wagenvoort er altijd een bizarre show neerzette met VeeeeeeeeL vuurwerk en leuke elementen.

Het is voor een schietbedrijf nog altijd lastiger om een goede show beter te doen dan een show beter te schieten die voorgaande jaren eigenlijk is verprutst.

Ik weet met zekerheid te zeggen dat Wagenvoort in Leiden altijd een goede tot zeer goede show heeft weten neer te zetten, met persoonlijke voorkeuren en smaak buiten beschouwing gehouden.

Laten we zoals Toon ook zegt even afwachten en hopen dat het voor het publiek een leuke show wordt.
Al ben ik niet rouwig als Wagenvoort hem volgend jaar weer krijgt.:blink1:

Groet,

San quinton

jaspertjuh

Registered User
Ik ben ook zeker weten aanwezig, ik ga naar school in Leiden is dit is dus eigenlijk een soort thuiswedstrijd voor mij :nuts:. Ik heb verder zeer goede herinneringen aan eerdere showtjes van Azuma, en ik ben erg benieuwd wat ze dit jaar in Leiden gaan doen.

jaspertjuh

Registered User
Sisser attendeerde mij op de weersverwachting voor Leiden, en die ziet er zeker niet goed uit. Regen, windkracht 5 (met windstoten tot 8 bfd.) en 13 graden.

Laten we maar hopen dat de verwachting nog zal veranderen :blink1:

KoenL

Registered User
Sisser attendeerde mij op de weersverwachting voor Leiden, en die ziet er zeker niet goed uit. Regen, windkracht 5 (met windstoten tot 8 bfd.) en 13 graden.

Laten we maar hopen dat de verwachting nog zal veranderen :blink1:

Ojee, niet weer. Zou al de derde keer worden dat het regent bij een show waar ik ook ben. Hilversum, Mook en nu Leiden...altijd blijven lachen :worried:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ojee, niet weer. Zou al de derde keer worden dat het regent bij een show waar ik ook ben. Hilversum, Mook en nu Leiden...altijd blijven lachen :worried:

Zou je dan niet lekker thuis blijven , dan hebben wij tenminste goed weer !!
en zaterdag is pas over 4 dagen, der kan nog van alles gebeuren.
ik wacht lekker af.

USRRobiwan

Registered User
Tja het is nu eenmaal herfst. Dus zo een voorspelling is makkelijk te maken voor een aantal dagen. Er was voor morgen mooi weer voorspeld maar voel aan mijn water dat het de hele week kmp wordt.

nitraat4life

Registered User
Het is gewoon typisch 3 Oktober weer.. altijd regen/wind heb overigens nog nooit megemaakt dat het vuurwerk niet door gaat omdat het dan altijd wel prima weer is bij de show zelf, al een jaar of 5 zo.. maar goed we wachten het af!

Bovenaan