Leerdam 13 augustus 2010

RNBakker

Registered User
Leerdam

Vuurwerk show i.v.m. de afskuiting van Timmerdorp 2010 in Leerdam

Wie: Azuma
Wat: veel consumenten cakes, prof. mines en single shots
Waar: voetbalvereniging Leerdam Sport aan de Quirinus de Palmelaan 109
Wanneer: ongeveer 22.00 uur

Tony

Administrator
Medewerker
Is niet zo ver rijden dus de kans is groot dat ik hier even komt kijken!
Uiteraard word er dan ook gefilmd :)

Tigger74

Registered User
Leerdam gaat los 2010

Gaat weer een leuk showtje worden......

grtz. sjoHARMa
Filmpje van vorig jaar: Leerdam gaat los 2009

Laatst bewerkt:

hutter

Registered User
Heren members, hartelijk welkom in onze glas stad.
Ik zal het aanschouwen vanaf een flat achter de sportvelden.

ps sluit als je met de auto komt, alles goed af en laat geen waardevolle spullen zichtbaar achter. Dit even ter info.

KoenL

Registered User
Heren members, hartelijk welkom in onze glas stad.
Ik zal het aanschouwen vanaf een flat achter de sportvelden.

ps sluit als je met de auto komt, alles goed af en laat geen waardevolle spullen zichtbaar achter. Dit even ter info.

Is dat een betere plek om te staan dan bij de voetbalvelden zelf? Beste plek moeten we hebben natuurlijk haha!

Michel_G

Zilveren Member
Zo, terug uit Leerdam en heb een leuk showtje gezien. Show begon met 3" (prof)mines, welke in lekker tempo geschoten werden. Daarna een mooi showtje gezien met allemaal consublokjes. Vanaf meerdere posten werden er de hele tijd een groot aantal blokjes geschoten. Dit resulteerde dan ook in een showtje met een constant hoog tempo, van een goede 8 minuten. Mooie blokjes afgewisseld met tussendoor af en toe nog een salvo mines. Show was over een mooie breedte opgezet (mines bestreken zelfs de hele lengte van het voetbalveld) en werd uiteindelijk afgesloten waarmee hij begon: een hele hoop 3" mines in heerlijk hoog tempo!

Leuk showtje, zeker de moeite waard om even stukje voor te rijden!

Zal één dezer dagen eens kijken of ik mijn filmpje kan uploaden.

Laatst bewerkt:

hutter

Registered User
heb er van genoten hoor 9.30 minuten heerlijk vuurwerk.
is gefilmd door mij en zal het er spoedig op knallen

sponsors bedankt

KoenL

Registered User
Heerlijke show vanavond. Mines die lekker vlot getimed waren, consumenten cakes die in leuke aantallen de lucht ingingen en een heerlijke knallende finale! Het mooiste beeld vond ik de blauwe fakkels op de grond met een blauw/wit peony cake erboven; prachtige match.

Rob; goed gedaan kerel! Ik kom zeker naar de volgende!

shadow13

Registered User
Vanavond de moeite genomen om naar Leerdam te rijden en die moeite is zeker niet voor niets geweest.Erg leuke show gezien met mines,single shots en consumenten cakes van Wolff,Proline en Beko.Het was ruim 8 minuten volgas erop met en knallende finale erachteraan. Deze show werd geschoten door Rob Bakker namens Azuma. Rob klasse gedaan, ik heb ervan genoten en ben blij dat ik ben komen kijken.
Hier nog wat foto's van de opbouw en de film van de show:

DSC05036.JPG

DSC05037.JPG

DSC05038.JPG

DSC05039.JPG

DSC05040.JPG

DSC05041.JPG

DSC05042.JPG

DSC05043.JPG

DSC05044.JPG

DSC05045.JPG

DSC05046.JPG

DSC05047.JPG

DSC05048.JPG

Laatst bewerkt:

Ollie

Registered User
Ja het was idd de moeite waard! Normaal rij ikniet snel voor een NL show het land in! Maar moest toch eens eenshow gaan aanschouwen van Rob! Mooie show, goed opgezet! APPLAUS!!!

Bovenaan