Leeftijdverdeling FPM leden 2011

In welke leeftijdscategorie val je?

• Total voters
    542

Tony

Administrator
Medewerker
Op aanvraag een nieuwe poll over de leeftijden van onze forum members.

Aangezien dit een wat informeler deel van het forum is, denk ik dat dit wel kan. We zijn allemaal belevenissen en nostalgie aan het delen en het valt me op dat ik me af en toe flink vergis in de leeftijden. Ben benieuwd hoe hoog het oude bokken gehalte nu daadwerkelijk is hiero ;)

Ylke

Registered User
Maak je niet druk jongens, ik val onder de oude bokken vraag maar aan mijn vrouw ik bok nog steeds :hehe!:

Ik ben 43 jaar met een lichaam van een jonge god.:cool:

Edit: zit net te lezen nog 7 jaar en dan ben ik over de houdbaarheidsdatum heen, dank Toon voor deze poll maakt me nog meer depressiever:crying:

Laatst bewerkt:

Pyromaniac 1975

Registered User
Zooooooo!!!!!!!!!

Dit is wel heel erg.
Had ik toch bijna 31-35 ingevoerd terwijl ik toch alweer een 3 maanden 36 ben,Wat gaat de tijd toch snel.

joszie

Zilveren Member
vorige week net 27 geworden, dus val nog wel een paar jaartjes in de 26-30 categorie :)

DioR

Registered User
ik met mijn 27 jaar hoor dus bij de categorie 26 tm 30... zit daar nog een paar jaar in dus!

Torrr

Registered User
Maak je niet druk jongens, ik val onder de oude bokken vraag maar aan mijn vrouw ik bok nog steeds :hehe!:

Ik ben 43 jaar met een lichaam van een jonge god.:cool:

Edit: zit net te lezen nog 7 jaar en dan ben ik over de houdbaarheidsdatum heen, dank Toon voor deze poll maakt me nog meer depressiever:crying:

Marco, ik zit dan wel in dezelfde catagorie als jij, maar ik ben echter een flink stuk jonger als jij : 42 jaar hahaha
En over dat bokken, duhhh.. je bent altijd aan het werk of je zit achter de pc zegt je vrouw altijd, dus leg eens uit maat !

Tony

Administrator
Medewerker
getimage2.php

RoYvette

FPM Filmer
Wij vallen eigenlijk in 2 categories:

Roy 32 (moet nog 33 worden dit jaar) en Yvette 29 (is al 29 geworden dit jaar)

Maar heb de hoogste Cat. maar aangehouden. Nu ik erover nadenk had ik misschien beter de lagere Cat. aan kunnen houden wie gelooft nu dat wij al rond de 30 zitten en ik (Roy) zelfs erboven. En terrecht zie er toch veeeeel jonger uit he. :tounge:.

Gr

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wij vallen eigenlijk in 2 categories:

Roy 32 (moet nog 33 worden dit jaar) en Yvette 29 (is al 29 geworden dit jaar)

Maar heb de hoogste Cat. maar aangehouden. Nu ik erover nadenk had ik misschien beter de lagere Cat. aan kunnen houden wie gelooft nu dat wij al rond de 30 zitten en ik (Roy) zelfs erboven. En terrecht zie er toch veeeeel jonger uit he. :tounge:.

Gr

als je het gemiddelde neemt is het toch boven de 30 hoor !!!!!

Volumius

Registered User
Nu nog 25 jaar, 17 december a.s. raak ik de 26. Is altijd al wel handig geweest om op die datum jarig te zijn. Verjaardagsgeld kon dan meteen in de vuurwerkpot.

superknaller

Registered User
Het valt wel mee hoe jong ik ben: 30 jaar en 153 maanden. Nog steeds niet over de houdbaarheids datum heen. En minder interesse in vuurwerk, nee zeker niet. Dit jaar voor het eerst naar Fallas geweest en dat is zeker niet de laatste keer.

Bovenaan