le tigre bison 3,4

naat

Registered User
hallo

ik heb onlangs een paar pakjes tigre bison nr3,4 gekocht heeft iemand hier ervaring mee?ze worden in frankrijk geproduceerd heb ze ook van daar..

alvast bedankt

Patrick

Registered User
Nr 3 zijn die grote staven toch? Ik had dit jaar een pakje en ik vond ze best :9 Flink harde en doffe dreun en vervolgens de snipper om je oren. Alleen de laatste 4cm van de achterkant bleef vindbaar over. Wel een erg kort lontje moet ik zeggen. Vergeleken bij de Duitse Super Böller II (zelfde grootte) knallen deze echt goed hoor.

Cakey

Registered User
Komt ook een leuke flits vanaf, deze knallers komen uit Frankrijk. Wel leuk, maar niet super denderend.. verhouding grootte en knal is slecht.

naat

Registered User
ok bedankt,ja ze hebben inderdaad wel kort lontje zal er volgende week ofzo 1uit testen en zeggen hoe het was
groeten

Patrick

Registered User
bidonesta zei:
iemand een foto?

Hier staan ze allemaal
http://www.kanonslagen.com/html/importeur_le_tigre.htm

Ik had vorig jaar van alles wat.. De Tigre 5 was echt genieten, zoals hierboven al beschreven, maar de 2 en 4 waren zeker ook niet slecht.. Volgens Dassamba van Feuerwerk.net zit er in bijna alle knallers flash op de muggescheetjes en matjes na.

Ik kocht overigens vorig jaar in Frankrijk een knalpakket voor maar 6 euro in een speelgoedwinkel. Daar zat echt van alles in, alle maten en wat matjes om te proberen. De moeite waard als je die tegenkomt :7

DSCN0999.JPG

Laatst bewerkt:

Fire Fox

Registered User
Exact dezelfde bus als afcajax had ik ook meegenomen vorig jaar (plus een 1.5 inch mortiersetje, 12 stuks voor 8.95 ofzo :eek: :D )

Zitten leuke dingen in, lady crackertjes, hele kleine knallertjes, die grote staven (die nog best aardig knallen), en gewoon rotje grootte (knalden ook zeker niet verkeerd).

Zeker voor de prijs van 5 of 6 euro oid is het zeker de moeite waard :)

@ afcajax: het klopt dat er flash in zit, in de normale rotjes zeg maar. Toen ik ze afstak zag ik bij elke knal een duidelijke flits ;)

Cameo

Registered User
Wicked_man zei:
Heej iedereen ik heb een vraagje ik ben net nieuw en ik vraag me af of Le tigre bison 2 Illegaal zijn?
Groet Wicked_man
Ieder buitenlands vuurwerkartikel dat je Nederland binnensmokkelt is hier illegaal. Bepaalde fop- en schertsvuurwerkjes daargelaten. Maar pas ook daar mee op, want onze oosterburen hebben leuke vuurwerkjes die in Duitsland zelf als "fop- en scherts" geclassificeerd zijn, maar in Nederland als regulier vuurwerk gelden.

Groet,
Cameo

Bovenaan