Lawinepijl

Skytr`

Registered User
Yo Gasten,, een vriend van me, had een paar lawinepijlen gekocht.. ik ken het merk alleen niet, ze zijn tamelijk groot, ongeveer 1'5 meter lang met stok.. ik heb er ook een fototje van, wel met de webcam genomen, maarja.. Kunnen jullie hier misschien meer over zeggen, wat voor pijl, en de prijs.. want hij is volgens mij flink afgezet.. |:(

35904504739.jpg

er staat trouwens sviger mor op..
alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:

d-pyro

Registered User
ja man dat is mijn pijl...bedankt dat je effe post:p:p
ja wil ook wel weten wat het.
is hij koste 27.95 euro in eupen.

magic sky line

Registered User
hc-freak zei:
Weet niet watvoor pijl het is ,maar weet bijna wel zeker dat het geen lawinepijl is

dit is ook geen lawinepijl maar gewoon een sierpijl. hij gaat met een zilver staart omhoog en dan geeft hij een groot multicolour boeket.

het kruitgewicht zit zo rond de 400 gram.

Laatst bewerkt:

Skytr`

Registered User
magic sky line zei:
dit is ook geen lawinepijl maar gewoon een sierpijl. hij gaat met een zilver staart omhoog en dan geeft hij een groot multicolour boeket.

het kruitgewicht zit zo rond de 400 gram.

ah oke,, Is er misschien ook een filmpje van ofzo?.. of, ehh.. wat zou je er voor neerleggen, prijs ongeveer?.. :D

rogerke

Registered User
Heb deze vorig jaar ook gekoct bij mijn Belgische dealer voor 20 euro. Er zit inderdaad 400 gram in en het zijn Scandinavische pijlen(denk Deense want had ook ander waarvan ik zeker wist dat ze deens waren). Je hebt ook nog de Mistral en de Regatta(3x uitbarsting) en vond ze erg moooi.

Bovenaan