lawinepijl DEVIL

loekuh

Registered User
kennen jullie deze pijl ook? waar komt deze vandaan en is de knal goed?of is dit weer een nieuwe versie daarvan(bigg)

appalscha008gk1.jpg

appalscha009el6.jpg

zendow

Registered User
dit was het enige topic die ik zag staan, dus misschien dacht ik ook gelijk dat het erin zou staan

Laatst bewerkt door een moderator:

condor27

Registered User
dit is de lawinepijl waarover ik dus info zocht in een andere thread
grappig dat jij hem toevallig hebt gekocht.
ben zeer benieuwd wat die doet en hoe die knalt en nog belangrijker wat die jou heeft gekost?

remio

Registered User
dacht de naam en beschrijving al gelezen te hebben en dat was dus jouw topic haha. als jullie er een aantal van hebben dan test EN film je dr toch 1 van(win)

gr remio

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ik kan er niks aan doen maar iets met een duivel en een doodskop vind ik nou niet erg serieus overkomen, ik kan er helemaal naast zitten maar ik verwacht hier niet veel van.

remio

Registered User
lol de hell razor lijkt dan ook niet veel, maar die klapte ook erg goed en deed niet onder voor de rest!

gr

loekuh

Registered User
ik heb hem voor 7.95 euro gekocht, ik denk dat er veel meer mensen deze pijl hebben gekocht bij een winkel,verkoper zei dat hij even hard gaat als de x blitzknal rakkette, ja inderaad er staat een Engelse tekst op, dus waarschijnlijk uit Engeland,maar weet het niet zeker. ik wil hem nog niet testen is me nog een beetje te vroeg(laugh) , zou leuk wezen dat er meer mensen er meer over te weten hebben(yes)

deadman

Registered User
Heb afgelopen zaterdag 1 gehoord, die dingen knallen voor geen meter

loekuh

Registered User
waar was de knal mee tevergeleken als de blitzknalrakeete van vorig jaar van Alpeco?als het maar niet zachter gaat(mad)

loekuh

Registered User
heb hem toch uitgeprobeerd, beste knal, geen filmpje, want ik heb geen geluid op mijn camera(cry) ik vind deze pijl harder knallen dan de pijlen van vorig jaar euro blitz rakete van Alpeco, dus heb ik een paar leuke pijlen gekocht, ik heb hem niet gekocht in bij Alpeco, voor de duidlijkheid.

Decicutter

Registered User
Ok,ik lees veel over deze "Devil" lawinepijl.
De ene zegt,dat ze net zo hard gaan als een X-trem,(erg onwaarschijnlijk denk ik)(no) en de ander zegt dat het niets is.
Maar de belangrijkste vraag is: Hoeveel gram effectlading bevatten deze Devils
Hierover heb ik namelijk nog geen informatie gevonden.

Bovenaan