Lattrop

Tony

Administrator
Medewerker
Bruiloft vuurwerk
tyd: +-22.00 uur
Lokatie: lattrop brekelenkamp gemeente dinkelland sportvelden RKSV
Bedrijf: Dream fireworks

Aanrader:

350x 2,5"
350x3"
50 tot 75 rk 1,5"
pot a feu's flowerbeds en enkele flowerbeds

Stefanfreak

Registered User
In de chat van FPM zei Fritspen dat er dit de lucht in gaat tijdens de show:

75x rk
400x 2,5"
400x 3"
15x flowerbed
30x flowerbed enkelshot
98x enkelshot kaars 2"

Nog groter dan Hilversum zo te zien!!!

jeroen137

Registered User
Niet belangrijk, maar misschien wel leuk om een keer te lezen. De voorschriften van de ontbrandingstoestemming in Lattrop. Deze vond ik op google.

klik hier!

Pyromaster2

Registered User
Ik zal hier vanavond aanwezig zijn met nog 2 anderen, er wordt hopelijk gefilmd, ik zeg hopelijk want ivm die natte toestanden is het niet geheel zeker, hopen we daarom ook op droger weer vanavond.
Ik heb ook niks gehoord over eventuele afgelasting dus ik neem aan dat er vanavond gewoon geknapt wordt.;)

T

'tbunkertje

Guest
Zo ik ben net terug van uit het natte Lattrop. Cakey, Pyromaster en ik waren bij dit vuurwerk aanwezig. En de show was zeer geslaagd.
Opening met een F-shaped aantal salutes donderde je tot in je maag, in de basis van de show werd veel goud en blinkers gebruikt. En het tempo was zeer hoog.
Zover ik kon horen werd er ook muziek bij af gespeeld.
Binnekort zal de film online komen, we hadden een redelijk mooie plek kunnen vinden om te filmen.

al met al een aanrader, en dat voor een bruiloft!

grtz 'tbunkertje

jeroen137

Registered User
Wij(The_bulldog, Jeffrey1, Coolyboy, nog 2 mensen en ik) zijn ook net terug van de show. Bij aankomst bleek deze show alleen voor de gasten te zijn die bij de trouwerij aanwezig waren. Maar gelukkig waren we 1,5 uur te vroeg en gingen we mooi door als bruiloftgasten.:7

Na 1,5 uur in de regen te hebben gewacht op de show begon hij. In plaats van zo'n 800 shells zoals hierboven werd vermeld, werden er 1600 de lucht in geschoten.(althans volgens een man daar die met Dreamfireworks zou hebben gesproken) Het was een lekker tempo, alleen was het jammer dat er soms korte pauze's tussen de show zat.

Ondanks de regen, en een verkeerde camera hebben we toch wat foto's kunnen schieten. Je vind ze hier!

Hieronder een paar foto's:
album_picm.php

album_picm.php

album_picm.php

Pyromaster2

Registered User
De show was zeker geslaagd voor een bruidloft.
Er werden enkele salute's geschoten, voornamelijk als begin en in de finale, ook strobe effecten die van paars overging naar goud (kon gisteren effe niet meer op de naam komen), ook veel golden wave to red werdt er geschoten.
Er werdt geschoten op muziek, maar al met al was er van de muziek op die afstand waar wij stonden vrij weinig te horen.

Wij kwamen helaas niet op het terrein omdat we telaat waren, maar we hebben een zeer goede filmlocatie kunnen vinden en het filmpje komt zeker weten online.
Foto's hebben we niet gemaakt.

Bovenaan