Kruiterij blokken.?

bobross

Registered User
wie heeft er ervaring met deze 2blokken:

Kruiterij: 37sh 1.2'' colourfull salute

Kruiterij: 37sh 1.2'' tiger poisenous spider

ik kon er zelf geen filmpje of iets anders van vinden..
misschien dat iemand hier deze wel in bezit heeft/had.. of ze ooit heeft gehad..
hoeveel betaalde je hiervoor?
en wat vond je ervan?

Gr.

Schuim

Moderator
Medewerker
de collor salute is een saluteblok met gekleurde kogels die met een zeer goeie knal ontploffen

de poisionous spider is een blok dat meerdere kleuren peonys schiet met spinners.. kleuren van dit blok zijn lekker, maar mijn smaak valt meer bij de new peoisionous spider van alpeco (nog mooiere kleuren en ik heb het niet zo op veel spinners)

correct me if i'm wrong

Greedings,
Uwe Schuim

Grizmo Raizor

Registered User
Heb ze spinners dan? Ik had vorig jaar de poisenous and spider, weliswaar de 100 shots maar ik kon geen spinners ontdekken. Je bedoelt toch de Whirls, of niet...? Die heeft Weco wel, Kruiterij niet.

Schuim

Moderator
Medewerker
daarom zij ik ook correct me if i'm wrong..
ik was inderdaad in de war met de weco, maar wat de kleuren betrefd blijf ik wel bij mn punt..

sorrie voor het ongemak..

greedings,
Uwe Schuim :w

Rasco

Registered User
Hij vraagt om de TIGER poisenous and spider, Dat blok had je toch Grizmo?
Niet de "normale" 104 schots poisenous spider, welke wel spinners heeft.

Grizmo Raizor

Registered User
Rasco zei:
Hij vraagt om de TIGER poisenous and spider, Dat blok had je toch Grizmo?
Niet de "normale" 104 schots poisenous spider, welke wel spinners heeft.

Nee klopt, die had ik inderdaad. Maar ik neem aan dat de 37 shots variant dan ook geen spinners heeft.

Verder ken ik die 104 shots Tiger and Poisenous variant van de Kruiterij niet.

Ivanhoe

Registered User
De 104 schots is van Broekhof en heeft ook spinners. Ik vind persoonlijk ene poisonous spider zonder spinners geen poisonous spider. Spinners horen in dit blok.

Denendo

Registered User
Het zal waarschijnlijk om deze cake's gaan (zie foto's)..

"De coulerful salute"

Heemstede_2005_11_.JPG

Leuke prof cake...maar vind hem persoonlijk te traag...
De snelheid van de cake had wat sneller gekund,maar hij is vooral leuk als je ze per 4 schiet.. ;)
De knallen zijn inderdaad lekker fel..(maar verwacht geen echte dreunen)

"De tiger poisenous spider"

Grizmo Raizor zei:
Nee klopt, die had ik inderdaad. Maar ik neem aan dat de 37 shots variant dan ook geen spinners heeft.

Lijkt op het oude flowerbed "Poisenous spider" en ook deze 37 schots variant heeft het spinner effect bij het opstijgen..

Heemstede_2005_14_.JPG

Heemstede_2005_41_.JPG

Er zijn van deze cake's videobeelden gemaakt door member Cameo...
Betreft de show van Heemstede 2005 op het RCH terrein...

Mischien dat hij van het orginele filmpje wat scene's kan knippen en online kan en uiteraard wilt plaatsen ?
Ander kan je hem mischien even pm'en !!

Groetjes

Denendo :w

Laatst bewerkt:

remio

Registered User
ik heb zo'n blokje van kruiterij en daar staat alleen multiple shots op.... kent iemand die blokjes en de uitwerking?

gegroet remio

Denendo

Registered User
remio zei:
ik heb zo'n blokje van kruiterij en daar staat alleen multiple shots op.... kent iemand die blokjes en de uitwerking?

gegroet remio

Ik denk alleen dat deze vragen in het verkeerde deel van het forum worden gesteld ??
Mischien dat het door Tony verplaatst moet worden ?

"De Multiple Shot Cake"
Ook deze hebben we geschoten in Heemstede,dus ook hier zijn beelden van gemaakt door Cameo...

Heemstede_2005_16_.JPG

Heemstede_2005_65_.JPG

De precieze uitwerkingen kan ik me niet meer voor de geest halen.
Op de foto zie je in ieder geval hoe de effecten eruit zien !! ;)

Groetjes

Denendo :w

Laatst bewerkt:

Cakey

Registered User
Het effect van de Multiple Shot Cake van De Kruiterij is:

Een zilverstaart naar een zilveren spinner met een (klein, ploffend) blauw boeket.

Zelf vind ik het een afrader (van het filmpje gezien) maar dat is persoonlijk denk ik.

Multiple Shot Cake

remio

Registered User
dat filmpje ken ik ja, maar dr zit wel een andere wikkel omheen... maargoed hoorde wel dat ze dat niet zo nauw nemen in china ;)

gegroet remio

Wizz

Registered User
Cakey zei:
Het effect van de Multiple Shot Cake van De Kruiterij is:

Een zilverstaart naar een zilveren spinner met een (klein, ploffend) blauw boeket.

Zelf vind ik het een afrader (van het filmpje gezien) maar dat is persoonlijk denk ik.

Multiple Shot Cake
mijn multiple shot cake had andere effecten.. Exact dezelfde wikkel dat wel.

draaikolken die overgaan in rode en groene peonies dacht ik.

Had dit blokkie een aantal jaar geleden ook al mogen aanschouwen, toen ook hetzelfde effect.

Cakey

Registered User
Ik heb zelf deze potten nooit gehad, maar dan moet er dus wel verschil in uitwerking zitten tussen de 2 potten. De pot waar ik over praat is deze op het plaatje, waar ook het filmpje van is (3 posts hierboven). Het staat me bij dat deze van De Kruiterij is.

Multiple Shot Cake

Mokum-pyro

Registered User
hoi

multiple shot is echt een bagger ding, echter vraagt hij naar 2 andere blokken nml de Kruiterij: 37sh 1.2'' colourfull salute en de kruiterij: 37sh 1.2'' tiger poisenous spider

ik zelf heb ze in actie gezien en vond ze zeer goed, ze schoten de zelfde effecten weg als de 100sh 1.2'' kruiterij compacts alleen hadden ze dan maar 37sh zegmaar :7

denk verder ook niet voor niks dat ze deze blokken in een show gebruiken. denk niet dat ze voor een show slechte blokken gebruiken!

groete

remio

Registered User
zoals boven vermeld word de door de jouw genoemde " bagger" blok ook gebruikt in een show.... en de vragen over dat blok vloeide voort op de antwoorden over de salute en tiger blokkies.

gegroet remio

hindoerol

Registered User
had zelf ook vorig jaar paar blokken van kruiterij 37 schots moet zeggen dat ik er niet echt over te spreken was maar dat is mijn mening.

rocket

Registered User
begrijp me niet verkeerd maar misschien kun je ook ff beargumenteren waarom je er niet zo over te spreken was. zonder deze onderbouwing draagt je mening namelijk weinig bij

Bovenaan