Koetje's lijst 14-15

Koetje

Registered User
En we naderen alweer het einde van het jaar, tijd voor de lijstjes. Alles besteld en betaald, er komt nog wel wat bij van Vuurwerkmania, ik neig naar Skeleton, Super Nova en dat 100 schots blok met die spinners to multicolor.

Dit jaar weinig doorlonten, ik ga lekker fakkelen. Bedoeling is om 2 posten te doen, meter of 5-10 uitmekaar en dan alles per 2 of per 4 tegelijk schieten.

Er zullen ook nog wat losse cakes worden aangeschaft om de ergste kruitstress in de vooravond te verhelpen :)

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/1534

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Mooie lijst, leuk om de black surprise er op te zien. Goed alternatief voor de space shooters! Ook de sun & planets is echt een mooie bak!
Ik ben benieuwd naar je laagstaande filmpjes! :hehe!:

Moontan

Moderator
Medewerker
Hele mooie lijst met alleen maar top spul!! Goeie keuze.
Wat mij opvalt is dat je van bijna elke cake er 4 afneemt.

painkiller

Registered User
Prachtige lijst zeg. Dat word lekker de lucht volpompen.
Is een schietkistje geen optie? Kan je vanaf 2 posten schieten en er zelf op afstand ook nog van genieten.
Het nadeel van fakkelen blijft toch dat je er weinig van ziet.

Koetje

Registered User
hm ja, ik denk er al een paar jaar over maar toch nog steeds niet van gekomen. Heb het rare idee dat het een beetje de charme eraf haalt, vraag me niet waarom.

Denk btw dat ik toch wel een plaatje hout volstouw (finale pallet met veel fluit en knal) en doorlont en de rest gewoon rustig achter mekaar, dus niet alles neerzetten en er met de fakkel langsrennen maar er een beetje de tijd voor nemen. Het is tenslotte maar 1 avond in het jaar!

painkiller

Registered User
Ik denk er ook over om een kistje te kopen, al is het maar 12 kanaals. Ik bouw ook al 3 jaren pallets vol zodat ik zelf ook kan genieten maar met een kistje kan je net wat beter timen. Ik heb namelijk al 2 jaar gehad dat de at once cakes net niet als laatste gingen, ondanks extra visco.
Op dat moment baal je ff flink maar 1 min later sta je toch weer te genieten [emoji3]

Koetje

Registered User
Ja, timen is inderdaad veel beter te doen dan. Vorig jaar alles iets te straks getimed waardoor er vrij veel tegelijk ging en dan schiet je ineens stuk of 40 cakes in nog geen 2 minuten de lucht in :p.
Wel lekker gevulde lucht moet ik zeggen hahaha
Dit jaar ff fakkelen, volgend jaar misschien dan toch een keer een simpel kistje kopen

Laatst bewerkt:

Koetje

Registered User
Nog een laatste bestelling geplaatst bij Orthen en wat Evolution cakes aangeschaft plus een Hummer Spirit. Ik ben er nu klaar mee en klaar voor. Kom maar op.

Moontan

Moderator
Medewerker
Nog een laatste bestelling geplaatst bij Orthen en wat Evolution cakes aangeschaft plus een Hummer Spirit. Ik ben er nu klaar mee en klaar voor. Kom maar op.

Ja op een gegeven moment moet je ook kunnen stoppen he? Zo moeilijk om te moeten kiezen. Het aanbod is zo groot met goeie cake,s. Maar ja we zijn Onassis niet he? Geld groeit niet aan een boom.
Maar je hebt een prachtige lijst met vuurwerk.

Laatst bewerkt:

Koetje

Registered User
Precies Fred, maar het zou zomaar kunnen dat ik de 31e nog effe een winkel binnenloop :p
Bloed kruipt waar het niet gaan kan hehe

Smeer

Registered User
Zeer mooi lijst koetje! Ook leuk de 2 pack extreme, zit er zelf nog even over te twijfelen!
Heel veel plezier hiermee!

Koetje

Registered User
Dank je Elmo..

@ Mystifying Sage: Inderdaad is dat nog wel een optie; per 2 en dan dubbel voor wat langer plezier.

Bovenaan