Knokke-Heist : Hamex Pirotehnika (Slovenia)

stefantvs

Administrator
Medewerker
Datum: 19-08-2014
Plaats: Knokke-Heist
Tijd: Onbekend
Wie: Hamex Pirotehnika (Slovenia)
Wat: proff
Waarom: Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist

MichelWRX

Registered User
Jessesss wat een gruwelijke show.
Net als vorig jaar de winnaar staan te bekijken tijdens de eerste show.

Wat een materiaal werd er geschoten.
Heerlijk, heel die show vol meerslagenbommen en niet van een habbiebabbie kwaliteit.

Beste show van Knokke tot nu toe en denk zomaar de winnaar!

hardcore0438

Registered User
Inderdaad een prachtige show vol met vaccalluzzo gezien ! Alweer even geleden dat ik zo heb staan genieten van een show. Hier alvast de video link, foto's volgen.

Z@P

Registered User
Wil de show graag op m'n iPad kijken maar elke keer die verdomde melding niet beschikbaar gesteld voor mobiele apparaten. Ikke niet snap :(

Sent from my iPad using Tapatalk HD

hardcore0438

Registered User
Denk dat het met audioclaims te maken heeft. Ik denk dat je van bovenstaande gebruikers wel video's kan kijken waar geen muziek onder zit.

MichelWRX

Registered User
Is toch echt 20 gruwelijke minuten :)
Precies de film van Chris aangeklikt zeker haha.

Wel gruwelijke beelden met zo'n mobieltje Chris. Mooi hoor!

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkmakers verbluffen 30.000 toeschouwers

Gisteravond werd in Duinbergen het internationaal vuurwerkfestival op gang geschoten.

De Sloveense vuurwerkmakers mochten de spits afbijten en maakten met hun eerste deelname meteen indruk op de jury en de 30.000 toeschouwers op de zeedijk. De Slovenen brachten een snedige en uitgebalanceerd spektakel op muziek van Vivaldi, Rondo Veneziano en zelfs Elvis Presley.

Wereldniveau
Het vuurwerkfestival in Duinbergen is van wereldniveau, want alleen de allerbeste vuurwerkmakers die al internationale prijzen behaalden, komen er tegen elkaar uit. Morgenavond is England aan de beurt en dan volgen nog Italië en Tsjechië. Op 27 augustus wordt uiteindelijk de winnaar bekend gemaakt.

video:
http://www.wtv.be/nieuws/vuurwerkmakers-verbluffen-30000-toeschouwers

hardcore0438

Registered User
Leuke video Fred ! Het was volgens mij een stuk rustiger dan anders. Persoonlijk vond ik qua muziek het nummer van Rondò Veneziano met Musica Fantasia het leukst :)

Dennis010

Registered User
Leuke show, maar ik denk dat de winnaar een ander gaat worden. Ik verwacht nog wel iets van Padre Pio en met name Flash.
Dank voor het delen.

Bovenaan