Knokke-Heist Festival

smilli

FPM Filmer
Zeer leuke show, muziek keus vond ik prima vooral het laatste nummer. Mooie producten gezien met zeer felle kleuren, het was de rit van 2,5 uur meer dan waard! Hier mijn video.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Hierbij mijn film en m`n mooiste foto`s van Vaccaluzzo.

DSC_0016.jpg

DSC_0025.jpg

DSC_0029.jpg

DSC_0034.jpg

DSC_0039.jpg

DSC_0041.jpg

DSC_0043.jpg

DSC_0050.jpg

DSC_0061.jpg

DSC_0062.jpg

DSC_0070.jpg

DSC_0092.jpg

DSC_0096.jpg

Roeland FPM

FPM Filmer
Iedereen bedankt voor zijn beeldmateriaal. Ondanks dat ik er niet bij kon zijn, toch nog kunnen genieten! Vaccaluzzo heeft hiet een hele nette show neer gezet. Prachtige producten, goed getimed ... jammer dat ik deze heb moeten missen!

RedBaron

Registered User
zo, de bijdrage van Vaccalluzzo uit italie was een van de aller, aller beste shows die we de afgelopen jaren hebben mogen zien. Hier dan ook mijn video, met wat leuke veldshots er in gemonteerd extra :hehe!:

Veel kijk plezier!

stefantvs

Administrator
Medewerker
Oww jackie, onwijs bedankt voor je top film ! ik twijfelde al als je het wel of niet mooi vond, ik hoorde daar geen woohooo :p maar gelukkig wel door je film !, zeer mooi gemaakt weer ! thanks man, p.s komt er nog een download link van ? want deze moet gewoon op me pc staan !.

leuk je weer ff gesproken en gezien te hebben, tot de volgende keer !

Gr stefan

stefantvs

Administrator
Medewerker
en waar zat jij verdacht opgesteld, waarom heb ik jou nergens gezien :p ?
jij ook bedankt voor je mooie film :)
Gr stefan

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Hierbij mijn film van de show van Zondag:
Ik vond de show een klein beetje tegenvallen, en dat komt vooral door de keuze van de muziek.
Je verwacht meeslepend klassiek en filmische muziek, maar enkel MOTR muziek doet het gewoon niet voor mij.
Mijns inziens is dit ook muziek waarmee een Gothenburg of Ricasa veel beter mee uit de voeten kan. (strakker en technischer)
Bij klassiek en film-muziek past ook meer de bombastische stijl van schieten van Vaccalluzzo denk ik.
Het vuurwerk is natuurlijk fantastisch, no doubt, maar als geheel vond ik de show van Igual eigenlijk net zo goed. (Wel goede muziek)
Toch had ik deze Vaccalluzzo live ervaring voor geen goud willen missen.:smiling:

niekie

Registered User
ola

Ik ben er ook geweest en ik vond het helemaal niks en ik heb eens de beelden teruggezien en ik tel ongeveer 12 verschillende bommen die ze gebruikt hebben tijdens de show ....alleen de cilinders niet meegerekend !!
Er waren momenten bij dat ik wel 8 keer dezelfde bom de lucht in zien gaan ....erg jammer allemaal

greetings the masterblaster

Dennis010

Registered User
Ik had ook meer verwacht van deze show. absoluut mooie producten en strakke timing, maar de mensen die italiaanse en spaanse festivals hebben bezocht, zullen denk ik net als ik een beetje "verwend"zijn met het enorme geweld in het buitenland.
Voor geen goud willen missen want het was weer gezellig. Dit stilt de honger weer een beetje naar het buitenland. :lub:

Bovenaan