Knokke 2011

bridge

Bronzen Member
Er komen dit jaar twee heel aardige bedrijven naar Knokke, te weten Iqual uit Spanje en uit Italie Vacaluzzo.

Verder Surex uit Polen, Macedo uit Portugal en Intermede uit Frankrijk doet de slotshow.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Ik ga proberen om bij Igual en Vacaluzzo aanwezig te zijn.
alle shows beginnen rond 22:00 uur

Hieronder de datums:

19.08.2011 - Pirotecnia Igual - Spanje
21.08.2011 - Vaccalluzzo - Italië
23.08.2011 - Surex - Polen
25.08.2011 - Macedo's Pirotecnia - Portugal
27.08.2011 - Intermede Artifices - Frankrijk (slot show)

remio

Registered User
ik krijg de 19e vakantie, gaan er maar een weekendje van maken, pakken we igual en vaccaluzo.

iemand suggesties voor een goed/betaalbaar hotel?

bridge

Bronzen Member
een goedkoop hotel in Knokke is lastig, zeker in die periode. Net over de grens is veel goedkoper, in Nederland dus. Sluis en omgeving. je zou zelfs een stacaravan kunnen huren..

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkfestival gaat vrijdag van start

Vuurwerkliefhebbers in de wijde regio maken zich klaar voor het Internationaal Vuurwerkfestival in Knokke-Heist.
De 32ste editie van dit pyrotechnisch festival gaat nu vrijdag van start met de bijdrage van de Spaanse vuurwerkmaker Igual.
Deze firma heeft jaren terug het meest indrukwekkende vuurwerk ooit afgeschoten op het Knokke-Heistse festival. Zij willen absoluut als winnaar uit de competitie komen om hun kandidatuur als vuurwerkmaker op de wereldtentoonstelling van Sevilla kracht bij te zetten.Tussen 19 en 27 augustus proberen Europese vuurwerkmakers om de twee dagen de nachtelijke hemel boven de badstad in kleur en vlam te zetten. Dat gebeurt telkens om 22u bij het Albertstrand. Het festival behoort tot de grootste vijf competities van de wereld en trekt dan ook de wereldtop aan. Vorige zomer ging het Franse Intermède Artifices aan de haal met de eerste prijs. Traditiegetrouw verzorgt het bedrijf dit keer het afsluitende vuurwerk. De dagen ervoor is het aan Spanje, Italië, nieuwkomer Polen en Portugal om een op muziek gesynchroniseerde vuurwerkshow laten zien. De vijf vuurwerkavonden trekken steeds vele duizenden kijklustigen naar de badstad.

De vuurwerkagenda is als volgt (start om 22u):
19 augustus Spanje, 21 augustus Italië, 23 augustus Polen, 25 augustus Portugal, 27 augustus Frankrijk (winnaar vorig jaar)

http://oronieuws.blogspot.com/2011/08/vuurwerkfestival-gaat-vrijdag-van-start.html

bridge

Bronzen Member
Present! Ik ben er morgen zeker en waarschijnlijk zondag ook. Mss Polen en Portugal ook. Intermede vind ik niet zo schokkend.

PyroPlop32

Registered User
ik ben er vrijdag en zondag waarschijnlijk bij, ben benieuwd!
tevens is het de tijd en km's wel waard in tegenstelling tot het gepruts in scheveningen ....

Dim

Product Beheer
Medewerker
Plan is om zondag te gaan kijken. Zal dan de eerste keer knokke worden voor mij!

Hopen op beter weer en natuurlijk een heerlijke show!

vincer

Registered User
Auto is gepakt, morgenvroeg vertrek ik naar Knokke om daar een weekendje te vertoeven. Heerlijk dat Igual en Vaccalluzzo in het zelfde weekend zitten.
Iedereen die naar Knokke gaat, veel plezier!

PyroPlop32

Registered User
Heerlijke show met spullen die je niet zomaar even overal ziet.
het was een pleuris eind rijden maar elke km waard !

ik vraag me af of vacaluzzo hier overheen gaat.

Laatst bewerkt:

RedBaron

Registered User
Zo de eerste show van Knokke-Heist zit er weer op. en dat was een prima show van het Spaanse Igual! Mooie themas gezien waar ze beroemd om zijn zoals het goud, pink glitter en een mooie opening plus finale.

De video is reeds klaar en die kun je hier onder bekijken, of downloaden:

HD YOUTUBE:

HD WMV: Klik voor download

Veel kijk plezier!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Oehhhh films zijn mooi! Prachtige kwaliteit!

Morgen wordt ik om 5 uur smiddags opgehaald om richting Knokke te vertrekken!

Heb er al enorm veel zin aan!

Z@P

Registered User
Was weer een drama met parkeren zeg. Was een leuke show met een aantal hele mooie bommen. Wat ik wel jammer vond dat somige effecten 2 tot 3 keer in themas terugkwamen. Finale was prima, miste wel een paar echte dikke shells om de boel af te sluiten.

Bovenaan