knetter strijkers

blitzbom

Registered User
gewoon strijkers met knetter fonteintje en daarna knal. Die is wel minder als dat je zou verwachten van de grootte van de strijkers. Ze zijn zwart en komen uit polen als ik het goed gelezen heb vradja nog iets. In '98 heb ik ze ook gehad alleen zaten ze toen in een rode doos en waren ze ook rood. Op de verpakking stond een soort king kong plaatje. Deze knetterden eerst toen een fluit en daarna de knal. Ze heetten geloof ik jumbo crackers. Misschien nog aanvulling van de rest van de members?

boller A

Registered User
In Oostenrijk en misschien in Duitsland is de turbo pirat verkrijgbaar de strijker gaat eerst tollen dan knetteren en dan komt er ook nog een redelijke knal van af.Ik weet niet of deze strijker in belgie verkrijbaar is.

nickskuhh-hmd

Registered User
ik had vorig jaar zwartw stijkers bij harry loots gehaald
die knetterde eerst en knalde daarna
ze ware zwart met een rode kop en even groot als een widowmaker

De helft knetterde alleen en knalde niet.

nitrate_mike

Registered User
nickskuhh-hmd zei:
ik had vorig jaar zwartw stijkers bij harry loots gehaald
die knetterde eerst en knalde daarna
ze ware zwart met een rode kop en even groot als een widowmaker

De helft knetterde alleen en knalde niet.

aha in ieder geval bedankt alle 3 voor de uitleg

-<VwK>-

Registered User
ik vind ze toch wel behoorlijk hard knallen hoor...
alleen begint de crackling veel te snel en zit er teveel vertraging tussen het crackling en de knal
de cwt vind ik veel beter met die combinatie

RBA

Registered User
-<VwK>- zei:
ik vind ze toch wel behoorlijk hard knallen hoor...
alleen begint de crackling veel te snel en zit er teveel vertraging tussen het crackling en de knal
de cwt vind ik veel beter met die combinatie

maar de cwt is ook met een lont... dus lijkt me het logish dat die vertraging van crackling tot knal minder lang duurt als bij de crackling strijker

grigor

Registered User
ik had vorig jaar ook zwarte die knetterde en toen kwam er een fluit uit en ging die ongv 1 meter naar vooren en toen klapte die

vuurtje?

Registered User
in baarle waren dit jaar

vladra pedjara(zoiets dan) knetterde ook met een knal ongeveer gelijk met een pirat
aantal jaar daarvoor waren en widowmakers class s(zwarte doos met doodskop met legerhelm)deze knetterde ook maar knal is ook niet echt hard te noemen

-<VwK>-

Registered User
het is "Vrazja Petarda":p
de knal van de special pirat halen ze niet, maar ik vind ze zeker wel harder gaan dan de standaard pirat hoor.
ze zijn ongeveer gelijk aan de normale widowmaker.

deef0003

Registered User
Deze vrazja petarda die heb een ongeloofelijke lange vertraging,tussen de 10 to 15 seconden.. Dus het zijn echt nette dingen en de knal is ook zeer goed.
Ongeveer als de normale widomaker,en als je 10 dozen koopt ben je 10 euro kwijt :w

Laatst bewerkt door een moderator:

-<VwK>-

Registered User
Vrazja petarda vind ik maar schijtdingen eigenlijk...
De laatste die ik afstak ging meteen af in m'n hand, dus niet eens crackling.
Ik vind het geen goeie kwaliteit...

Sp@cem@n

Registered User
Voor een jaar of 7 geleden waren er nog volop de Terminators te krijgen. 25 st. in een zwart kubusvormig doosje. Ook eerst knetter en dan knal en niet echt veel weigeraars. Deze kostten destijds nog fl 5,- per doosje

Joey

Registered User
Je hebt ook nog de Blitz Cracker van Nico Feuerwerk.

Dit zijn kleine zwarte strijkertjes met een klein staartje eraan.

Je steekt ze hetzelfde aan als een normale strijker.
Na zo'n 3 á 4 sec krijg je een knetter effect van ongeveer 4 sec lang.

Deze knallen overigens niet.

P1010043.jpg

Bovenaan