knalpijlen (alpeco)

sydney

Registered User
ik heb een vraagje verkopen ze de trueno rocket nog ?? en ik had vorig jaar knalpijlen weet niet meer hoe ze heten maar zal ff omschrijving geven gwn normale pijl maar had geen punt dus was aan de bovekant plat ik weet niet meer hoe die heet maar zijn die er nog ?? dus de vraag is eigenlijk zijn de trueno rocket en die andere er nog ??

alvast bedankt (win)

Firespree

Registered User
Nee de treuno rockets zijn er niet meer had je zelf ook heeeeel makkelijk kunnen vinden maarja (con)
En die knalpijlen die je beschrijft zijn vast ook wel ergens op het forum te vinden gewoon ff zoeken
(radar)

Schuim

Moderator
Medewerker
ik heb een vraagje verkopen ze de trueno rocket nog ?? en ik had vorig jaar knalpijlen weet niet meer hoe ze heten maar zal ff omschrijving geven gwn normale pijl maar had geen punt dus was aan de bovekant plat ik weet niet meer hoe die heet maar zijn die er nog ?? dus de vraag is eigenlijk zijn de trueno rocket en die andere er nog ??

alvast bedankt (win)

Dat zou ik nou in 1 zin kunnen (laugh)

niels007

Registered User
Ak kutzooi is dit...dat die treuno's uit het assortiment zijn....

WEET IEMAND EEN VERVANGENDE PIJL-set VOOR +- DEZELFDE PRIJS???

GR

Firespree

Registered User
Remio doelt op via handelaren aan lawinepijlen komen ga ik vanuit dus niet ergens te koop...
Er zijn wel nieuwe knalpijlen bij alpeco die binnekort verwacht worden maar zoals ik zeg het zijn knalpijlen en geen lawinepijlen maar zijn dus ook goedkoper...
Filmpje is in het moviegedeelte te vinden
(radar)

remio

Registered User
klopt wat jij zegt, maar die nieuwe zijn volgens degene die ze gehoord hebben op de demo nog minder als de trueno dus...... beter maar opzoek naar een handelaar met lawinepijlen(zink, extrem, hell razor, superblitz etcc)

gr

Torrr

Registered User
Ik heb die FIVE THUNDER gekocht en ook al uitgeprobeerd... hij viel mij heel erg tegen. Inderdaad jammer dat alpeco ook de : FUSEE DE BOMBE niet meer heeft, die waren vergelijkbaar met een lawinepijl.

Pirate

Registered User
klopt wat jij zegt, maar die nieuwe zijn volgens degene die ze gehoord hebben op de demo nog minder als de trueno dus...... beter maar opzoek naar een handelaar met lawinepijlen(zink, extrem, hell razor, superblitz etcc)

gr

Worden die nog wel gemaakt dan ? (dacht dat ze helemaal niet meer werden geproduceerd, die rode bedoel ik)

Bovenaan