Klagende buren?

Kiwie

Registered User
Hey iedereen,

Ik vroeg mijzelf af of jullie daar ook last van hebben/zullen krijgen? Klagende buren.
Dit jaar steek ik voor het eerst thuis vuurwerk af. Bij mijn huis is er een grasveld en tussen het grasveld en de huizen loopt een weg van 3 meter. Ik heb een buurman die het niet op vuurwerk heeft. Ik weet bijna zeker dat hij gaat klagen.

Nu is mijn vraag: Hebben jullie op oud en nieuw last van klagende buren? Zoja, hoe gaan jullie daar mee om? Gaan jullie ergens anders stoken of denken jullie: We houden het hele jaar rekening met iedereen!

Graag jullie verhaal/mening!

brian the freak

Registered User
In elke straat is er wel een zeurpiet dus dan blijf je verplaatsen als je er aan toegeeft. Het ene jaar is de kat bang het andere jaar de baby en het jaar erop hebben ze ineens astma......

Jw338

Registered User
Nouuu ik heb er zelf geen last van, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen!
Ik denk dat ik in zon geval toch voor mijn eigen plezier ging! waar ik overgens 364 dagen op wacht tot het eindelijk mag!
En de beste buurman mag indedaad voor één dag in het jaar is rekening met jou houden!

Groet:hehe!:

joszie

Zilveren Member
zolang jij je vuurwerk maar tussen 10.00 en 02.00 uur op 31 december-1 januari afsteekt heeft de buurman weinig te klagen. Je bent dan gewoon met wettelijke goedkeuring bezig :)

Bovenaan