KL24 Pijlen??

Dubmaniac

Registered User
Vorig jaar had ik pijlen genaamd KL24...Volgens mij waren ze uit een scandinavisch land,en waren erg mooi..

Weet iemand waar en of deze nog te krijgen zijn??

Viber

Registered User
Ik heb je ze dit jaar besteld, maar heeft iemand een foto en/of filmpje voor mij? Ik namelijk niet echt een indruk van wat voor uitwerking het is. Hopelijk kan iemand mij hier meer over vertellen.

Alvast bedankt,

Viber

jawe

Registered User
Had nog een oude foto gevonden.

Laatst bewerkt:

Viber

Registered User
A dankje wel! dat is hem! maar wat is nou precies het effect? Ik heb van dubmaniac al begrepen dat het een zilver/paars boeket zou zijn met zeer harde burstknal en van mijn handelaar dat het een gouden boeket met beetje blauwe uitwerking en dat de burstknal wel meeviel omdat die zo hoog zou gaan (vink een beetje klets mja...). Kan iemand mij hier misschien iets meer over vertellen?

bartman16

Registered User
ja ze werden mij ook aangeboden..
heeft niemand er een filmpje van

wat is het maximale wat je voor zon pijl moet geven?
en hoeveel gram bevat de pijl?

Dubmaniac

Registered User
De burstknal is zeker hard......een vriend van mij liet zo'n ding vorig jaar op de grond knallen (de lul)......gevolg : knal in de regio van trueno en lekker sterren koppen....|:(

Gribus

Registered User
Ik heb vorig jaar een doos van deze dingen afgestoken, er zitten er 6 in een doos en de effecten zijn alle 6 verschillend, ze gaan allemaal hoog en klappen lekker maar de boeketten schelen onderling veel. Wel een heel aardige pijl.

bartman16

Registered User
nou ik heb hem dus afgestoken .. :)
hij was echt heel bruut
hij ging ongeveer 70-80 meter hoog
toen een harde knal met een goud boeket met in het midden blauw
en het bleef zon 5 seconde hangen
het was ongeveer het effect van het plaatje van viber maar dan met blauw in het midden:9

Bovenaan