Kimbolton Fireworks jaren 60\70 video

RedBaron

Registered User
Mooie oude video uit de jaren 60 of 70 die ik net tegen kwam over Kimbolton Fireworks uit het Verenigd Koninkrijk. Toen alles nog in eigen huis gemaakt werd. Van candles, mines front stukken tot aan grote cilinderbommen toe

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
Heej Jack,

In 1995 heeft Kimbolton het grote vuurwerk in Londen gedaan (50 jaar einde WO 2). Daar is ook een docu van. Ooit op Discovery geweest. Heb je die toevallig ook?

RedBaron

Registered User
Heej Jack,

In 1995 heeft Kimbolton het grote vuurwerk in Londen gedaan (50 jaar einde WO 2). Daar is ook een docu van. Ooit op Discovery geweest. Heb je die toevallig ook?

De video heb ik niet op Youtube gezet. Ik zou ook zo even niet weten waar je deze kan vinden die jij bedoeld.. Het enigste wat ik net zo snel kon vinden was een Master Class van Ron Lancaster oprichter van Kimbolton voor de Royal Society Of Chemistry:

Wellicht ook interessant om te bekijken :)

DioR

Registered User
Thanks jack! Die masterclass had ik een jaar of 2/3 op mijn telefoon opgeslagen. Na 45 minuten had ik hem stop gezet om te gaan slapen. Nadien helemaal vergeten de masterclass verder te kijken. Thanks voor delen. Zal hem zo weer even aan zetten!

Bovenaan