Kijkduin

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: zaterdag 4 juli 2015
Plaats: Kijkduin (Bij Den Haag)
Provincie: Zuid-Holland
Wie: Katan
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Tijd: 22.30
Waarom: Triathlon

Een vuurwerkshow die georganiseerd en mogelijk gemaakt wordt door de Vuurwerkhal in Rijswijk.

http://www.beach-challenge.nl/wp-content/uploads/2012/04/Persbericht-KYOCERA-Beach-Challenge-3-en-4-juli-2015.pdf

GMP82

Zilveren Member
Niet iedereen doet mee aan die sponsorgekte ;-)

Overigens wel mooi gebaar om die druggebruikers hier te laten starten..

Sweet Laker

Registered User
triatlon organiseren op de dag dat Le Tour in Utrecht start zal druk worden daar in Kijkduin

Als de voorspellingen zo blijven wordt het in Den Haag 34, in Utrecht 38 en Arnhem 42 graden.

Nou is het natuurlijk een bijzonder evenement, zo'n start van Le Tour, maar met deze temperaturen vraag ik mij af hoeveel mensen zich ook daadwerkelijk richting Utrecht begeven.

ChrisN

Registered User
Niet iedereen doet mee aan die sponsorgekte ;-)

Overigens wel mooi gebaar om die druggebruikers hier te laten starten..

Triathleten of wielrenners in zijn algemeenheid als 'drugsgebruikers' neerzetten is van dezelfde orde als vuurwerkafstekers als 'vandalen' neerzetten en zou je derhalve dan ook niet verwachten op een forum met mensen van wie de hobby flink onder vuur staat, veroorzaakt juist door dit soort al te gemakkelijke vooroordelen en één-tweetjes.

Als de voorspellingen zo blijven wordt het in Den Haag 34, in Utrecht 38 en Arnhem 42 graden.

Nou is het natuurlijk een bijzonder evenement, zo'n start van Le Tour, maar met deze temperaturen vraag ik mij af hoeveel mensen zich ook daadwerkelijk richting Utrecht begeven.

Ik zou normaal gesproken ook naar Utrecht zijn gegaan maar inderdaad, gezien de hitte laat ik de proloog toch maar voor wat het is en is dit evenement in Kijkduin een prima alternatief geworden. Hopelijk met een iets koelere zeewind, eten en drinken bij altro en dan ook nog eens vuurwerk kijken. (Hebben ze in Utrecht niet eens :) )

GMP82

Zilveren Member
Triathleten of wielrenners in zijn algemeenheid als 'drugsgebruikers' neerzetten is van dezelfde orde als vuurwerkafstekers als 'vandalen' neerzetten en zou je derhalve dan ook niet verwachten op een forum met mensen van wie de hobby flink onder vuur staat, veroorzaakt juist door dit soort al te gemakkelijke vooroordelen en één-tweetjes.

Nou is er gelukkig een wezenlijk verschil tussen humor en bewust iets of iemand in een bepaalde hoek duwen om ze uit te roeien.

Van mij mogen ze lekker - met of zonder doping - blijven fietsen.

Bovenaan