Kent iemand deze

markor

Registered User
Hey ik kreeg een foto van iemand, maar weet iemand wat de linker voor knaller is. Heb ook al in het topic van oostblok knaller gekeken maar zag deze er niet bij. De verkoper zei dat er 50 gram in zat, maar hij zei ook dat in de rechter 20 zat :toung: dus iemand meer info. kosten ongveer 400e voor 250 stuks

appiehappie

Registered User
Nou volgens mij zijn dit Poolse knallers. Die Achtungs zeggen mij wel iets, maar of er 50 gram in zit?

Ik heb ze wel eens in een forum voorbij zien komen, maar dat was (dacht ik) op AVP.

Staat er geen nummer achter Achtung ??
Achtung 3 is net zo groot al een doodskop,
deze lijkt stukje groter.
Heb je misschien foto van de boven kant?
Wat voor'n soort lont of strijkkop zit er aan?

zuen

Registered User
Deze dingen heb ik een paar jaar geleden voorbij zien komen bij mij op school samen met de turbo(een beetje te vergelijken met de achtung, ze hebben een gigantische strijkkop) een vriend van mij had een x aantal van die grote jongens gekocht maar bleken zeer tegen te vallen, te vergelijken met een spanish cracker zei hij. Zelf heb ik ze helaas niet in actie gehoord, maar mijn ervaring met pools spul is in 1 woord: troep:mad: .

kijk wel uit, achtungs zijn slechtere kwaliteit dan doodskops, de vertraging varieert nl. tussen 2 en 15 seconden.

ex-shooter

Registered User
is van Tropic, zie site in polen.

knal valt inderdaad erg tegen voor zo'n kanjer dit is volgens mij de 012!
De achtung is nog groter, maar die is ook relatief zwak voor z'n formaat (is twee maal zo groot als timefuse vlinder maar knalt net zo hard)

PfreAk

Registered User
Staat er geen nummer achter Achtung ??
Achtung 3 is net zo groot al een doodskop,
deze lijkt stukje groter.
Heb je misschien foto van de boven kant?
Wat voor'n soort lont of strijkkop zit er aan?

ik heb de achtung 3 thuis liggen, vind ze persoonlijk een beetje tegenvallen. had er meer van verwacht,

de knal is niet echt dof en gaat niet heel hard vind ik! maar verder zijn het leuke dingen voor erbij

Vuurwerk023

Registered User
Je moet sowieso uitkijken met dit soort strijkers de meeste gaan sneller af dan de persoon denkt op youtube meerdere filmpjes gezien dat het maar net goed gaat.... Ik ben sowieso ook niet echt een liefhebber van strijkers alleen de Belgische Pirat!

Bovenaan