Kartonvoordeel! Houtse Bazar Helmond

5pyroman5

Registered User
Beste liefhebbers,

Elk jaar proberen we jullie liefhebbers te helpen aan mooi vuurwerk, daarom is er vorig jaar laat in december besloten om nog een divers aantal cakes toe te voegen aan ons assortiment.
Ook dit jaar hebben wij ons assortiment weer uitgebreid om jullie nog beter van dienst te zijn!
Zo bestaat onze collectie dit jaar uit:

• Crown Collection
• Zena Vuurwerk
• GBV/Weco
• Showtime Cafferata Vuurwerk
• Xplosion
• Barley Legal

Actie:
Vele van jullie schieten het liefst meerdere cakes tegelijk de lucht in om een zo mooi mogelijk crosette, goud, crackling of een ander beeld te krijgen.
Daarom hebben wij de artikelen waarmee je deze beelden kan creëren per karton afgeprijsd!
Bijvoorbeeld :

Artnr. Productnaam Normale kartonprijs Actie is: Actie kartonprijs
703 3-stage whistling € 179.40 12=9 € 134.55
714 Zodiac € 159.60 8=6 € 119.70

Op deze link is de bestellijst te downloaden met bijbehorende informatie. De lijst dient voor 25-12-2011 in ons bezit te zijn.
Mocht je iets missen op de bestellijst van één van onze merken, schroom dan niet om een mailtje te sturen dan proberen we het artikel als voor je te regelen.

Onze openingstijden zijn:
ma/tm vr 09:30-17:00
Zaterdag 09:30-16:00
29 dec 08:00-21:00
30 dec 08:00-21:00
31 dec 08:00-18:00

Voor vragen of informatie kan je altijd mailen naar:
bart.moons@12move.nl
De showroom is vanaf 10 december open. Stap gerust eens binnen om onze gehele collectie te bekijken!

Met vriendelijke groet,
Vuurwerkteam de Houtse Bazar

Laatst bewerkt door een moderator:

5pyroman5

Registered User
Klopt helemaal! Heb de bijlage naar Tony gestuurd, aangezien ik hem hier niet geupload krijg. Dus Tony zal die hier wel gaan posten neem ik aan.

painkiller

Registered User
Vele van jullie schieten het liefst meerdere cakes tegelijk de lucht in om een zo mooi mogelijk crosette, goud, crackling of een ander beeld te krijgen.

Dit klopt natuurlijk helemaal maar ik denk dat je vergeet dat er meestal kartons worden gekocht ivm het voordeel.
Het is natuurlijk te gek dat je een aktie regelt maar ik denk dat je nog eens naar de prijzen moet kijken.
Ik zou graag naar Helmond komen rijden voor een karton thunderkings maar die 25% kan ik overal krijgen en dan hoef ik niet eens een hele doos te kopen.

5pyroman5

Registered User
Beste Painkiller,

Sommige artikelen hebben inderdaad een korting van 25% dit zijn voornamelijk de artikelen die met 4 in een doos zitten.
We geven namelijk niet % kortingen maar we geven stuks korting. Als we nog meer korting willen geven zou het 4halen 2 betalen worden, en dat is niet de bedoeling.
Maar de Collourfull crossette heeft bijvoorbeeld een korting (omgerekend) van iets meer dan 30%
Zo zijn er nog wat meer artikelen.

Verder zal ik voor je kijken wat ik kan doen met een kartonvoordeel op een ''thunderking'' achtig artikel.

groeten Bart

Laatst bewerkt:

5pyroman5

Registered User
Ik zou graag naar Helmond komen rijden voor een karton thunderkings maar die 25% kan ik overal krijgen en dan hoef ik niet eens een hele doos te kopen.

Beste Painkiller,

Heb gekeken wat we met de prijs van een Thunder King artikelen kunnen doen.
Het volgende is daar uitgekomen:

Artnr. Productnaam Normale kartonprijs Actie is: Actie kartonprijs Aantal kartons Totaal Prijs
2325 Thunder Shock € 234.00 72=47 € 152.75 €

Mochten er nog andere artikelen zijn waar jullie het van willen weten, dan hoor ik het graag.

groeten Bart

Bovenaan