JVE rockets Ass.
B BaasBJ Registered User 10 december 2009 #2 Ik wil deze miss wel gaan kopen... iemand idee of ze goed zijn?
S Soepvork Registered User 10 december 2009 #3 mwa voor de prijs krijg je wel aardig wat pijlen, maar zijn niet super. op www.jacovuurwerk.nl en dan bij assortiment staat een filmpje. greetz
mwa voor de prijs krijg je wel aardig wat pijlen, maar zijn niet super. op www.jacovuurwerk.nl en dan bij assortiment staat een filmpje. greetz
K kleinevwkfreak Registered User 10 december 2009 #4 wat ik zag op het filmpje was dat ze volgens mij te hoog gaan...
B BaasBJ Registered User 11 december 2009 #5 Ja inderdaad.. ze gaan vrij hoog en het effect is ook niet geweldig... voor die prijs van 55 euro kan ik denk beter een ander pijlepakket kopen... tips?:cheesy:
Ja inderdaad.. ze gaan vrij hoog en het effect is ook niet geweldig... voor die prijs van 55 euro kan ik denk beter een ander pijlepakket kopen... tips?:cheesy:
N nitraat4life Registered User 11 december 2009 #6 Killink Arrow, Zink pijlen of de Rocket boom, stuk voor stuk toppaketten