jumborol aka big ben cracker

--sjon beton--

Registered User
aangezien hier nog geen topic over was...
hoeveel knallers zitten er aan deze rol die bij alpeco te koop is voor 30,-
heeft iemand hier ervaring mee,hoe lang duurt deze rol ongeveer en heeft iemand ook toevallig een filmpje?

Tony

Administrator
Medewerker
--sjon beton-- zei:
aangezien hier nog geen topic over was...
hoeveel knallers zitten er aan deze rol die bij alpeco te koop is voor 30,-
heeft iemand hier ervaring mee,hoe lang duurt deze rol ongeveer en heeft iemand ook toevallig een filmpje?

De rol zal zo een 30 seconden duren op de grond en rond de 45 seconden als je hem ophangt. Filmpjes van deze rollen hebben wij helaas niet meer online staa.
Deze rollen zijn zeker niet slecht maar ze hebben ook niet de kwaliteit van de Jumborol die alpeco in het jaar 2000 nog verkocht.Als je het aantal knallers op een rol wilt weten dan moet je ze maar even gaan tellen. |:(

22Capture_00033.jpg

remio

Registered User
kerel |:(

ik had er vorig jaar 2 en ze zijn hun geld wel waard, harde doffe knallen in een goed tempo.........

gegroet remio

Freddy

Registered User
--sjon beton-- zei:
2000 knallers?

2000 knallers? was het maar zo'n feest!
had ff nix te doen...en dus ff de knallers geteld :p ik tel er op de foto 184 st. x 2= 368 knallers per rol.
Kan zijn dat ik er een paar over het hoofd heb gezien. Dan weet je iig dat deze rollen ongeveer max. 400 knallers bevatten! ;)
zijn idd leuke rolletjes, lekker tempo en mooie doffe knallen.

mvg, Freddy :w

Sparco

Registered User
Welke rol is eigenlijk beter?
De hindoerol 3000(kleine knal) of de Jumborol (ook gehoord dat t een hindoerol is, maar dan alleen met dikke knallers)

gantpoplin

Registered User
veschil

Tsja de Jumborol is niet te vergelijken met een Hindoerol. Een Jumborol bestaat eigenlijk gewoon uit de dikke klappers van een chinese rol (lees: 10k, 50k, 100k) Een hinoerol heeft alleen maar kleine klappers er op zitten. Een hindoerol gaat naar mijn mening sneller, zit meer tempo in. Maar het verschil is eigenlijk niet te vergelijken. |:(

trixx

Registered User
Ik heb een Jumbo rol van horse brand... weet iemand of het van een beetje goeie kwaliteit is? en heeft er iemand misschien een filmpje van nog op zijn computer staan ofzo?
Groeten trixx

Denendo

Registered User
Laatst bewerkt:

Pieter

Registered User
Helaas is er weinig bekend over de jumbo rol dat was voor mij een van de redenen om er 1 te kopen.

Ik was echt blij verrast moet ik zeggen.

Ik had hem gedeeltelijk omgehangen. Alleen de eerste meter lag op de grond.
Hij knalde zichzelf helaas vrijwel direct uit, dit hoort natuurlijk niet bij een mat maargoed.

Daarna met een doorgebroken astro weer aangestoken en daar ging hij. Lekkere doffe knallen, een mooi tempo en een flinke zooi ontstond er.

Ik vond dit echt een geweldige mat. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik zou zeggen check het filmpje wat ik ervan gemaakt heb:

27.jpg

http://www.pietersvuurwerk.nl/2006/27%20big bang.wmv

*dit was een rol van original

Laatst bewerkt:

looneytunie

Registered User
hmm ... :eek:h: kan niet echt zeggen dat ik die mat erg aantrekkelijk vond.
Ik had de Big Ben/Bang cracker van alpeco en we hadden deze geheel op de grond liggen.
De mat is totaal 0 keer uitgeklapt en hij knalde harder en sneller als de mat die jij had.
De eindbom van onze mat was helaas niet zo mooi als die van jou pieter. Maar ik raad je aan de rol van alpeco te kopen. Hij ziet er vooral lekker imposant uit, de mensen komen toch wel even nieuwsgierig kijken als je hem uitrolt :laugh:

Bovenaan