jumborol aka big ben cracker

3307

Registered User
Ik weet dat je vroeger de Jumbo 100k had (had het overigens ook echt deze naam? Hij was in ieder geval even groot als de 100k Celebration Cracker)
Maarr.. Welke formaten waren er nog meer te krijgen?

De reden waarom ik dit vraag is omdat ik de oude formaten van verschillende rollen (Jumbo, Hindo en de variant met iets kleinere knallers) opnieuw wil na maken. Zo echt mogelijk, inclussief labels etc. Puur bedoeld voor mooi foto materiaal. (Daarna gaan ze op 31Dec gewoon weer de fik in hehe)

Dus als iemand mij informatie kan geven hierover. Heel graag.

The Barcode Man

Registered User
Ik had er dit keer 4 van in mijn bezit. Alle 4 tegelijk om 0.00 uur!

Man man wat een geweld, wat een heerlijke klappen! Wel jammer dat bij het uitrollen van de matten het lontje ervan af viel. Het was even zoeken in het donker naar het groene lontje:nuts:
Had ze alle 4 neergelegd en daar kon geen 100K tegenop als je het mij vraagt:cool:

KruitFreak

Registered User
Ik heb een Jumbo Horse Brand rol gezien die gekocht was in Olen. Ik vond hem zeer goed en een zeer hoge snipperfactor. De knallen waren erg hard en het tempo viel mij ook erg mee. Een toprol !

dannyxhale

Registered User
Ik weet dat je vroeger de Jumbo 100k had (had het overigens ook echt deze naam? Hij was in ieder geval even groot als de 100k Celebration Cracker)
Maarr.. Welke formaten waren er nog meer te krijgen?

De reden waarom ik dit vraag is omdat ik de oude formaten van verschillende rollen (Jumbo, Hindo en de variant met iets kleinere knallers) opnieuw wil na maken. Zo echt mogelijk, inclussief labels etc. Puur bedoeld voor mooi foto materiaal. (Daarna gaan ze op 31Dec gewoon weer de fik in hehe)

Dus als iemand mij informatie kan geven hierover. Heel graag.

ik denk dat die mat toen de hindoerol 100.000 XL heeft geheten
dit omdat ik ergens op een site heb gekeken met oudere bestel lijsten enzovoorts . ( welke geen idee meer )
daar stond het volgende op : hindoerol 100.000 M kleine klappers, hindoerol 100.000 L grote + kleine klappers .
denk vanuit die theorie verder doorgerekend dat die dan de XL heeft moeten geheten omdat deze uitsluitend grote klappers had maarr weet dit niet zeker natuurlijk

astronaut-pira

Registered User
ik had vorig jaar de big bang van zena.. echt heerlijk zeg super harde knallen, goed tempo en een mooie afsluiter. Absoluut een aanrader voor zijn geld!

Bovenaan