Jouw top 3 dit jaar

firewire

Registered User
1) De vervanger ve kooi compound van mijn stookmaat, Gatling 100sh 30mm (Niet te verwarren met het populaire 300+sh bloemkoolhoofd wapen.) Blies alles er ruim en prachtig uit. En van mezelf de Crackling Revo.

2) Viva la Vita

3) Blue Storm (Hello)

Laatst bewerkt:

shinji

Moderator
Medewerker
als we dan toch overgaan op dit jaar heb ik ook een top 3 samengesteld.
1 Premium Assortiment van Cafferata. Deze wordt niet veel verkocht omdat Caffero de cakes veel gebruikt in hun shows en das niet voor niets.
2 Infinity Culture van Broekhoff. Weliswaar standaardeffecten met een prima burst, maar wat deze topper zo gaaf maakt zijn de twee versnellingen, eentje in het midden met de mines en die in de finale. ik zeg niet snel WOW bij een stukje vuurwerk, bij deze kwam die er spontaan uit.
3Turbo Domination van Wolff. Jarenlang de Jackhammer gestookt. was helaas op in de bunker, als compensatie deze gekocht. totaal geen spijt van, de kraak-mines en tails zijn briljant.

net buiten de top 3 vallen, alles van Riakeo, Snowblind, Chain Reaction en Mixed Caliber.

Z@P

Registered User
Sensation 2 , gewoon eenvoudige beuker
The great wall, neusje van de zalm qua effecten
Clockwise 108 shots fan, idem als sensation 2 simpele effecten maar ouderwets rammertje

joszie

Zilveren Member
Mijn top 3 van afgelopen jaarwisseling:

1: Candy Mountain (Albert Feuerwerk).
Mooie kleuren, goede uitwerkingen. Gekocht voor mijn dochtertje vanwege de felle kleuren en eenhoorns op de verpakking. Enorm brede waaier. Staat op de doos vermeld dat je de zijkanten moet wegsnijden ivm de hoek van schieten.

2: kingpin (Wolff)
Enorme boeketten. Heerlijke blinkers.

3: Disturbed assortiment, batch 2022.
Eindelijk eens gehad. Wat een beukers. Erg blij dat deze ondanks de kooi wel uitgeleverd is.

Was ook blij met de jackhammer. Vond hem wel iets minder imposant vergeleken met vorig jaar. Deed het prima.

Eervolle vermelding:
W tripple layer. Helaas kooiloos. Alsnog heerlijk om de 3x3 schoten in w shape te zien!

Crackling revo 2.0: mooie uniek effect. Vond de tarantula op een demo krachtiger (los vd 20mm cake extra).

Laatst bewerkt:

firewire

Registered User
Mijn top 3 van afgelopen jaarwisseling:

1: Candy Mountain (Albert Feuerwerk).
Mooie kleuren, goede uitwerkingen. Gekocht voor mijn dochtertje vanwege de felle kkeurem en eenhoorns op de verpakking. Enorm brede waaier. Staat op de doos vermeld dat je de zijkanten moet wegsnijden ivm de hoek van schieten.

2: kingpin (Wolff)
Enorme boeketten. Heerlijke blinkers.

3: Disturbed assortiment, batch 2022.
Eindelijk eens gehad. Wat een beukers. Erg blij dat deze ondanks de kooi wel uitgeleverd is.

Was ook blij met de jackhammer. Vond hem wel iets minder imposant vergeleken met vorig jaar. Deed het prima.

Eervolle vermelding:
W tripple layer. Helaas kooiloos. Alsnog heerlijk om de 3x3 schoten in w shape te zien!

Cracklin revo 2.0: mooie uniek effect. Vond de tarantula op een demo krachtiger (los vd 20mm cake extra).
Inderdaad die Revo. Dat effect moet elke liefhebber in de straat ervaren. Ongekend!

Bovenaan