josZie's bestelling '13-'14

joszie

Zilveren Member
Hatsidee, na enkele weken onzekerheid (wat wil ik aan budget gebruiken, waar ga ik shoppen, wat wil ik hebben), heb Ik vandaag alles definitief gemaakt en besteld en betaald.

2 zenboxen omdat ik dat echt hele gave boxen vind (de snelheid ervan).
voor de rest vooral spullen die al langere tijd bestaan en waarvan vele freaks zelf al genoten hebben. het is een beetje op safe spelen maar ik word er blij van :)

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/4126

ik heb bij 3 winkels een bestelling gedaan:
Huisman (2 uur heen en weer rijden, maar top spul in zijn collectie)
vuurwerkoutletland Groningen (lekker dichtbij)
vuurwerktotaal Stadskanaal (winkel van bekende van mij).

al met al een kleine 800 euro. Iets meer dan begroot, maar na 10 jaren vier ik het eindelijk weer samen met wat familie dus dan kan er grootser uitgepakt worden :)

update 10.12:
bestelling van mijn broer er bij gezet. + nog wat spullen op de wishlist. zie post 10 voor verder uitleg.

update 11.12
extreme salute 2.0 (set van 6) + cat. 1 spul bij besteld.

update 11.12
bij nog een winkel een bestelling gedaan:
vond dat mijn finale stuk iets luider moet worden dus 2x concerto rosso en 1x white thunder besteld.
ook voor het beginstuk 2x mount etna fontein bestelt.
krijg er gratis stars over paris bij.

nu hou ik echt op!

Laatst bewerkt:

Pancake77

Registered User
Zakje paddo's, ga je daar thee van trekken? Dan zul je helemaal mooie kleurtjes zien :hehe!:

Maaruh lekker lijstje, ben wel benieuwd na de Zen boxen hoe zie irl gaan presteren.

joszie

Zilveren Member
Zen in het echt al gezien? Vind het een nogal zwaar % van je hele budget om te spenderen aan die boxen..:s
nope. Maar is dat niet altijd met nieuw vuurwerk? het is altijd gissen hoe het uitpakt. Er zijn slechts 2 mogelijkheden: of het zijn erg toffe boxen of ze vallen tegen. In dat laatste geval is het jammer maar helaas, dan is er nog genoeg ander spul :)

ifeelfine

Registered User
nope. Maar is dat niet altijd met nieuw vuurwerk? het is altijd gissen hoe het uitpakt. Er zijn slechts 2 mogelijkheden: of het zijn erg toffe boxen of ze vallen tegen. In dat laatste geval is het jammer maar helaas, dan is er nog genoeg ander spul :)

Thats the spirit!!!!
enne 2 uur rijden voor vuurwerk maakt je idd een freak, moet er niet aan denken om zo lang in de auto te zitten voor mijn jaarlijkse shot.

GMP82

Zilveren Member
Lekker lijssie hoor! En zakje paddo's mag je je als freak ook gerust aan vergrijpen :p heb je geen kids voor nodig

joszie

Zilveren Member
Thats the spirit!!!!
enne 2 uur rijden voor vuurwerk maakt je idd een freak, moet er niet aan denken om zo lang in de auto te zitten voor mijn jaarlijkse shot.

vanuit mijn werk ben ik 5 uur rijden gewend haha. Maar ik moet zeggen dat ik het ophalen combiner met een bezoek aan vrienden :)

joszie

Zilveren Member
update:
bestelling van mijn broer erbij gezet (we vieren samen):

Vuurwerkvisie
2x Pyro's Delight
2x Wacky Whistler
1x Shining Stars
1x High Lighter
1x Unukalhai
1x Brocade Willow Tip
1x Zena Mayhem
1x Pyro's Myth
1x Ancient Knowledge
1x Heavy Duty
1x Rude Awakening
1x Golden Box

Zena Mayhem 1x t.w.v. € 85,00 GRATIS!

WOLFF:
1x WASP
2x CONCERTO ROSSO
2x SILVER SALUTE

1x CRACKLING VENICE GRATIS

tevens nog op mijn wishlist gezet (nog niet zeker of ik het tijdens de verkoopdagen er bij aanschaf):

SCHUURMANS
Diamond Screamer (extra gil moment in het showtje, maar de gil eindigt al waar het fonteintje nog doorgaat)
Falcon (heerlijk ding maar moet wel zeker weten dat het een oude versie is)
Salute Cake 1 (beetje traag en duur, maar veel over gehoord)

WOLFF
4x Howling Wolf (wil een gilmomentje hebben in de show, paar keer deze of de diamond screamer)
3x Mount Etna ( wil beginnen met wat fonteintjes in de show maar heb tot nu toe de cat 1 fonteintjes gepland)
1x The Moment (heerlijk heldere tail, misplaatste finale, toch enigzins prijzig)
2x White Thunder (sowieso een knalmoment in het showtje, heb nu 2x ss + 1x secret salute, deze wellicht voor extra power)

Laatst bewerkt:

joszie

Zilveren Member
ik heb me niet in kunnen houden dus een bijbestelling gedaan.

6x extreme salute 2.0 (de aanbieding). Vond ze wel aardig op het filmpje en wil nog iets meer chaos in mijn showtje. deze lekker
tegelijk schieten.

ook besteld via altijdvuurwerk:
2x blue bengal torch
2x red bengal torch
2x bengal assortment
1x spinners

behalve die laatste wil ik mijn showtje openen met cat1 spul. Vind ze echt prachtig!

joszie

Zilveren Member
nieuwe bestelling geplaatst.

1x white thunder
2x concerto rosso
2x Mount Etna
1x stars over paris (gratis)

nu mag ik echt niets meer uitgeven van mijzelf!

painkiller

Registered User
*knip*

nu hou ik echt op!

Zo herkenbaar!

Mooie lijst hebben jullie samen uitgezocht.
Ik ben benieuwd hoe de Zen boxen gaan bevallen, ik kijk het dit jaar nog even aan maar als ze zo gaan presteren als op de films komen er volgend jaar zeker een paar in de collectie.

joszie

Zilveren Member
Zo herkenbaar!

Mooie lijst hebben jullie samen uitgezocht.
Ik ben benieuwd hoe de Zen boxen gaan bevallen, ik kijk het dit jaar nog even aan maar als ze zo gaan presteren als op de films komen er volgend jaar zeker een paar in de collectie.

We hebben een beetje van alles wat. Oudere producten die breed gedragen worden door freaks alsmede nieuwe nog onbekende, altijd spannend om te zien hoe die presteren

ThunderBall

Registered User
Dikke lijst mannen, veel verschillende importeurs :lub:, gaat het Missile monster pakket in 1x alle 5 tegelijk de lucht in?:hehe!:

Bovenaan