Jorge JW338

juniz1

Registered User
Wie heeft er ervaringen met dit blok?
de filmpjes zien er goed uit op youtube. Ik kan hem krijgen voor € 130,- ikzelf vind dit een goede prijs maar wat denken jullie daarvan?

Dreek

Registered User
Is een mooi blok, maar als jij het een goede prijs vind waarom moet je dan nog vragen wat andere er van vinden?

juniz1

Registered User
omdat ik totaal niet weet wat de normale prijs zou moeten zijn.
eerste jaar dat ik dit soort vuurwerk aan ga schaffen vandaar dat
ik dat vraag.

]-[arry

Registered User
Er bestaan veel mooie blokken, maar wat ik nu zie op het filmpje is dit echt absoluut een topper. Bijzonder mooi, ik had het wel geweten.

3307

Registered User
Ik ben ook verliefd op dit blokje. Aan de hand van het filmpje vind ik em naast de 2" Only Gold ook een toppertje wat betreft 2inch blokken. Nu maar hopen dat ie in het echt niet tegen valt op 31Dec.

vincer

Registered User
Als jij dit filmpje op youtube ziet,dan hoef je er wat mij betreft geen seconde over na denken of het 130 euro waard is. Echt een superblok. Baal dan ook ontzettend dat ik nooit van dit soort blokken kan bemachtigen.

Pyro-Power

Registered User
@ Poziloc

Dat filmpje is NIET de 338...

Het is namelijk de Gold glittering Willow de JW337.

De 338 is met hele andere effecten dus bij deze....:cool:

P

poziloc

Guest
Hmm dan is dus de info bij het filmpje dus verkeerd

GOLD AND BLUE MINE + GOLDEN CROWN TO GOLDEN PEONY TO GOLDEN GLITTERING AND BIG TAIME RAIN

Dreek

Registered User
Laatst bewerkt:

juniz1

Registered User
bedankt voor al jullie reacties. Ik heb hem inmiddels besteld! En zal hem binnekort krijgen.
Als ik hem heb afgestoken laat ik nog wel weten wat ik ervan vond.
Hoop dat hij net zo gaat als op het filmpje!!!!!!

damn wat een blok, nog nooit zoiets gezien!!

kan niet wachten tot de 31e!!:nuts:

greetz

dolfg

Registered User
Trust me, het filmpje is altijd doorbijten. In het echt is dit soort vuurwerk nog 10 keer mooier dan het filmpje doet vermoeden.

Bovenaan