jorge 1010

sebas112

Registered User
heeft iemand een foto of film van de jorge 1010 3 minuten blok.

het schijn t een geweldig stuk vuurwerk te zijn,ben benieuwd naar de reacties.

KoenL

Registered User
Het is een 233 shots blok met een maximum kaliber van 1,2".
Hieronder een effect beschrijving
I+V+W+S+FAN-SHAPE:
I SHAPE: 56 SH FLOWER WHISTLE TAIL BURST TO BLUE PEARLS + BROCADE CROWN, FLOWER WHISTLE TAIL BURST TO RED DAHLIA + WHITE STROBE;
V-SHAPE: 22SH FLOWER TAIL BURST TO RED DAHLIA + BIG SILVER CHRYSANTHEMUM; W-SHAPE: 36SH FLOWER TAIL BURST TO PURPLE DAHLIA + GREEN STROBE;
I-SHAPE: 56SH FLOWER TAIL BURST TO SILVER WAVE, FLOWER TAIL BURST TO GREEN STROBE & RED STROBE WILLOW; S-SHAPE: 36SH FLOWER TAIL TO RED STROBE + BROCADE CROWN; FAN SHAPE: 27SH RED TAIL BURST TO CRACKLING, SILVER TAIL BURST TO TITANIUM SALUTE

Foto van de doos van het blok:
Foto-AGQXP3JQ.jpg

(Foto is van Big-Boss, member van vuurwerkcrew.nl)

Gr. Koen

Laatst bewerkt:

whazig

Registered User
Filmpjes kan ik helaas ook nergens vinden.
Ik krijg dit blok ook binnen. Hoorde dat die rond de 40 kg weegt :)

Laatst bewerkt:
P

poziloc

Guest
Leuk om te weten!
Graag info verschaffen als je daadwerkelijk info hebt!
Op zulke berichten zitten we niet te wachten

Laatst bewerkt:

fexZy

Registered User
ik heb dit blok ook besteld, morgen avond komt die binnen. zou dan gelijk even foto's maken van de doos en wat er binnen in zit, ben reuze benieuwd. schijnt een aardig groot blok te zijn en dat je hem met 2 man moet tillen.

fexZy

Registered User
heb hem ook binnen gekregen, pff wat weegt dat ding zwaar zeg!!!

Foto verwijdert

Laatst bewerkt:

Grizmo Raizor

Registered User
Tjongen jonge... ik zou straks toch ooh zo graag een fotootje willen zien van je totale collectie fexZy. Volgens mij heb jij wel iedere blok al thuis staan..

Freddy

Registered User
lijkt me sterk dat hij nog meer weegt dan op de doos is vermeld. 29,5 kilo is al aardig wat!! je vergist je snel in het gewicht wat je tilt. maar in ieder geval bedankt voor de foto!

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
lijkt me sterk dat hij nog meer weegt dan op de doos is vermeld. 29,5 kilo is al aardig wat!! je vergist je snel in het gewicht wat je tilt. maar in ieder geval bedankt voor de foto!

Ik denk dat je FexZy niet zo gek kan krijgen, dat ie het loodzware geval naar een weegschaal gaat slepen...

Grizmo Raizor

Registered User
Als het zo zou zijn dat deze meer zou wegen dan moeten er haast wel tot 2,5" in verwerkt zijn. Kan mij namelijk niet voorstellen dat een blok anders zoveel zou wegen. Een 150 shots blok weegt namelijk rond de 20 kg. Dus, ja... 233 shots kom je idd wel op een gewicht van rond de 30 kg. Deze zal dus echt niet 60 kg wegen. Kun je even kijken welke kalibers erin verwerkt zijn? misschien een fotootje van het blok zelf..(bovenkant)?

fexZy

Registered User
je mag hem wel komen tillen, ik zou eens proberen hem op een weegschaal te zetten, ik ben echt niet gek hoor ik kan wel aardig inschatten, 30 kg is hij zeker weten niet!!! foto van het blok zelf heb ik wel ergens maar je ziet toch alleen het folie.. zal hem straks posten als ik hem vind.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
IK heb de foto van de JW1010 zonder papier in mijn email ontvangen.
met de vraag of ik deze in het topic wilde posten.
In deze cake zijn alle 233 tubes 1.2"..

JW1010kopie.jpg

Laatst bewerkt:

Markie

Registered User
je mag hem wel komen tillen, ik zou eens proberen hem op een weegschaal te zetten, ik ben echt niet gek hoor ik kan wel aardig inschatten, 30 kg is hij zeker weten niet!!! foto van het blok zelf heb ik wel ergens maar je ziet toch alleen het folie.. zal hem straks posten als ik hem vind.

Weeg hem toch maar eens, 30 kg is inderdaad niet al te zwaar maar vooral omdat die doos ook groot is voelt hij waarschijnlijk nog zwaarder aan dan hij is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan