JapanTag Düsseldorf

RoYvette

FPM Filmer
Zaterdag 20 Mei 2017 Japantag in Düsseldorf

Waar : Kirmisplatz aan de Rhein tussen Oberkasselerbrücke en Rheinkniebrücke
Wanneer : 20 mei
Tijd : omstreeks 23.00 uur
Wie : Nico Feuerwerke & Hokuriku Kako Fireworks
Webinfo : http://www.japantag-duesseldorf-nrw.de/

stefantvs

Administrator
Medewerker
Yes yes, Probeer er elk jaar wel na toe te gaan :) , Maken dr altijd een leuke dag van daarzo , genoeg te zien en te doen !

RoYvette

FPM Filmer
een update...het vuurwerk is weer voor 3 jaar binnen gekomen. Dus kunnen zeker de komende jaren nog genieten van Japantag.

Het thema voor dit jaar is sport en zal mede ook Tour de France zijn.
Scene1: Welkom in de sportstad met bonte kleuren
Scène 2: Tour de France. Vermoedelijk een vorm van verschillende kleuren in ringen
Scène 3: Balsporten. Verschillende soorten baleffecten
Scène 4: Sprints. Snelle manier van schieten. geen idee welke effecten
Scène 5: inluiden Olympische spelen Tokyo 2020 met afsluiter Gouden regen

Voor de thuisblijvers zal het weer live uitgezonden worden op de WDR. Verwacht vanaf 22.45

adgertic

Registered User
Dat zal dan voor het eerst in jaren zijn dat ik de WDR weer op ga zetten. Tof dat ze dat live uitzenden!

adgertic

Registered User
Ok. Ik moet vaker dingen die ik hier lees delen met de vrouw.....
Blijkbaar zit WDR er niet op bij ons op TV.... Maar goed. Nu gaan we er misschien een weekendje limburg van maken.
Ik wist het niet maar we kennen dus mensen die in Limburg wonen.
Op ongeveer een uurtje (dus 3 kwartier) rijden van Düsseldorf en gaan we vanuit daar voor een leuk dagje op en neer.

D

Deleted member 17038

Guest
Hierbij mijn film van vorig jaar met een mix van mijn eigen geluid en het geluid van WDR. (waarvoor dank)

adgertic

Registered User
Hoogstwaarschijnlijk haak ik af.... De auto heeft besloten de geest te geven en zonder gaat het lastig worden. Nou ja. We kijken het nog even een paar weken aan.

GMP82

Zilveren Member
Werkt niet:

Aus rechtlichen Gründen kann es vorkommen, dass einzelne Sendungen nur in Deutschland oder gar nicht live gestreamt werden dürfen. Dann zeigt der Player einen Pausenfilm.

RoYvette

FPM Filmer
vanavond en anders uiterlijk morgen staan de foto's en film van de opbouw erop. Vandaag andere verplichtingen maar t komt eraan .

Originallover

Registered User
Voor mij was het een show met 2 gezichten, na een flitsende opening, werd de show toch wel heel erg traag. Bommetje voor bommetje, er zat totaal geen tempo in, met zelfs flinke pauzes ertussen. Daarentegen waren de shells van heel hoge kwaliteit. Schitterende smileys die naar hartjes veranderden. De finale was echter weer grandioos! En konden weer tevreden naar huis. Na een lange rit vol omwegen was ik blij dat ik om 03:15 weer thuis was. Beeldmateriaal:

RoYvette

FPM Filmer
Thanx voor de film!

Japantag is inderdaad altijd een show wat rustig geschoten wordt. Het word gedaan zodat het publiek goed de verschillende effecten te zien krijgen. Met Japantag gaat het vooral om de speciale effecten. Als je dit niet weet, kan ik me voorstellen dat je het een rustige show vind.
De tijd tussen iedere scene is voor de live uitzending. De show is opgebouwd uit 5 verschillende scènes met ieder z'n eigen verhaal en effecten. Hier wordt een korte uitleg gegeven door de WDR voordat de volgende scène begint. De mensen weten dan er een nieuwe scene komt. Diegene die de muziek niet horen duurt het idd langer.

Laatst bewerkt:
Bovenaan