Japans vuurwerk: spectaculair!!

sebastiaantje

Registered User
Zeer indrukwekkend. Vooral die zeer harde burstknallen. Die ringeffecten met in het midden een hart van crackling vindt ik ook erg mooi. Dat ring effct had ik al vaker gezien maar niet met een een extra effect in het midden van de ring. Helaas zullen we deze shows nooit in Nederland te zien krijgen, vanwege het ruimtegebrek enzovoort.

Gr sebastiaantje

Ernie

Registered User
Is volgens mij iets te veel van het goeie... Vind het wel mooi hoor.. daar niet van, maar een beetje too much..

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Is volgens mij iets te veel van het goeie... Vind het wel mooi hoor.. daar niet van, maar een beetje too much..

vind het juist een geweldige finale, helemaal niet too much, dit zijn wij gewoon niet gewend.
was zoiets maar hier mogelijk dan zou ik elke show afgaan!:nuts:

joosti

Registered User
Uh ja wat moet je hier van zeggen een net showtje,die japanners kunnen er wat van....het kan dus nog veel gekker dan in Valencia :cool

Of het too much is no way.... dat is mijn mening.

von urk

Registered User
vind het juist een geweldige finale, helemaal niet too much, dit zijn wij gewoon niet gewend.
was zoiets maar hier mogelijk dan zou ik elke show afgaan!:nuts:

Sluit ik mij helemaal bij aan Vonk! Allemachtig zeg! Het gemiddelde kaliber komt hier volgens mij niet onder 10''
Zeer knap staaltje vuurwerk, mooi !!:bigsmile:

zuen

Registered User
Ik heb net effe het filmpje bekeken, sooooooow wat een enorme knallen en effecten joh, echt niet gezond meer. Die chinese en japanners kunnen er wat van.Echt niet normaal, zeker niet too much. Volgens mij schoten ze dit soort kalibers ook met de finale van de demoshow hier in de buurt rond oud en nieuw:toung: was het maar waar:cry:.

P

poziloc

Guest
Tussen Chinees en Japans vuurwerk zit een aardig kwaliteits verschil.
Japans vuurwerk wil ik ooit een keer zien...maar wel als laatste

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Tussen Chinees en Japans vuurwerk zit een aardig kwaliteits verschil.
Japans vuurwerk wil ik ooit een keer zien...maar wel als laatste

ik heb ze nu Tamaya uit Japan 2x gezien in Tarragona.
vond het super hoor,
schieten gewoon 12 inch waterbommen, prachtig hoor .

Tamaya_Kitahara_Tarragona_2006_177_.jpg

Tarragona_Tamaya_Kitahara_Opbouw_53_.JPG

Tarragona_Tamaya_Kitahara_Opbouw_171_.JPG

P

poziloc

Guest
:laugh: Laat ik het anders uitleggen....Japans vuurwerk, zoals die shows in Japan, is voor mij het ultieme hoogte punt om live te zien.
Dus ik heb nog effe te gaan...er is nog zoveel te zien

Laatst bewerkt:

Schuim

Moderator
Medewerker
Heerlijk he:)

Moet je dit zien, wist niet dat EENTONIG zo mooi kon zijn, als je op je rug ligt kan je hier mooi van bijkomen, dat noem ik pas een golden shower.

het is dat ik van dat effect houd, dus ja....supermooi inderdaad!

Sorrie dat ik even offtoppic ga.. maar krijg hier toch een hele rare gedachte bij.. :push:
In de cattagorie, we hebben een gecodeert gesprek.. tenminste, proberen we..

Schuim

stef

Member
geweldig om te zien.
Laten we even lekker weg dromen en zeggen...... Nijmegen ANNO 2015 maby:bigsmile:
Stef

atlantvinc

Registered User
Sorrie dat ik even offtoppic ga.. maar krijg hier toch een hele rare gedachte bij.. :push:
In de cattagorie, we hebben een gecodeert gesprek.. tenminste, proberen we..

Schuim

ik wil niet weten waar jij aan denkt, maar ik denk niet verder als vuurwerk, en als jij er een code in kan vinden mag je hier een lolly op komen halen om er een feestje mee te vieren :)

Bovenaan