Item no: 38

bart

Registered User
Heb deze zelf ook in mijn bezit en het is inderdaad de jw338, wat overigens een erg goed blok is. Ik zou zeggen , geniet er van!

Mitch

Registered User
Heb de JW 338 gehad viel me beetje tegen hij was iets anders dan op de filmpjes die op internet staan. Ging ook een stukje sneller. Binnenkort filmpje

bart

Registered User
Ik heb hem ook gehad, en helaas met mijn domme kop afgestoken terwijl er niets te zien was. (door de dikke mist). Denk dat het een erg goed blok was als ik de effect breedte mag geloven,hier en daar zag ik wel wat vonken. Verder is hij volgend jaar weer van mijn, en nu zie ik hem volledig als het goed is. Het tempo kwam wel overeen met de filmpjes.

Mitch

Registered User
Hey Bart, kwam het tempo wel overeen? Bij mij ging hij iets sneller en de mooie roze effecten in het begin die breed uitwerkten had ik niet de eerste ongeveer 25 a 30 schoten waren allemaal gouden coconut effecten. zou dit dan het nieuwste type zijn? was wel een 2007 blok? of bestaan hier namaak blokken van? de laatste effecten klopten wel.

bart

Registered User
Ja bij mij was het tempo echt het zelfde en de effecten ook. Heb verder echt geen idee of er andere types zijn.

bart

Registered User
Ik vind hem echt goed. Je ziet idd wel verschil op de andere filmpjes van youtube, maar hij blijft mooi. Je hebt hem erg goed kunnen filmen bij mij was het drama, drama en nog eens drama. Ben blij dat ik nu een amateur film zie, bedankt. Toch ben ik benieuwd hoe deze blokken in nederland komen.

P.S. zie net op arjanuitman een filmpje staan waar in de jw338 verwerkt is in een consumenten show, dat de effecten idd anders zijn. Erg vreemd

Laatst bewerkt:
Bovenaan