Italiaanse bom / Uitje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

fireworkaddict

Registered User
De medium, is degene die je bonveaan op deze pagina vindt ;)
Passen mooi in de palm van je hand...

De grote hebben ook een iets minder mooie ronde vorm. En zijn niet plat op de onderkant, in ieder geval degene die ik heb gezien niet.

magsimum

Registered User
12122007009.jpg

12122007007.jpg

Dat zijn ze dan... hij wist zeker dat dit de 66 grams versie's waren....

fireworkaddict

Registered User
Is alsnog erg moeilijk te zien zo :wondering:
Hij lijkt inderdaad erg groot, maar als ik het dan vergelijk met de grootte van de zevenklapper (lijkt me niet dat deze ook 2x zo groot is t.o.v. de hierboven geposte roze variant, de 38 grammer) dan valt het wel mee.
En deze kleur blauw is ook wel erg apart. Ken alleen de lichtgekleurde / pastelblauwe 'verpakking'.

Zou je misschien de Ita bom op kunnen meten. Ik zal morgen (inmiddels alweer vandaag :p) hetzelfde doen voor de "Ita's" die ik hier heb liggen.

Gr. fireworkaddict

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik denk dat het rode papier op was.

Of ze hebben ze blauw gemaakt, omdat het papier fluoriseerd.:laugh:

Maar ik denk dat het precies dezelfde uitjes zijn, als de rode.
Qua grote zijn precies het zelfde dan de rode.
Dus ik ben bang, dat ze niet 66 gram zijn.

Maar ik denk dat ze je niet tegen zullen vallen.

Tip, steek ze af een in een park of buitengebied.
Want in de straat steek ik deze jongens niet af.

magsimum

Registered User
Tja, ik weet het ook niet. Heb het hem gisteren nog een keer gevraagd en een vriend van hem had hem uit elkaar gehaald "?" en wist zeker dat dit de 66 grams versie was.

Zal hem vanavond wel eens opmeten

pyro023

Registered User
Dit is bijna 100 procent zeker niet de 66 grams versie maar de 38 grams versie.
De 66 grams is namelijk veel minder vlak aan de onderkant,en deze is perfect vlak en past precies in je handpalm zoals je ziet op de foto,dit laatste zou bij de 66 grams versie niet het geval zijn.

mvg pyro023

magsimum

Registered User
Dan ben ik bezeken als dat zo is...
Maar goed, ze gaan eveneens hard, alleen iets minder dan...

P.S. Ik bel 'm net op en hij zweert bij hoog en laag dat dit de 66 grams zijn, hij weet het 100% zeker ??!!

DjTerence

Registered User
Dan ben ik bezeken als dat zo is...
Maar goed, ze gaan eveneens hard, alleen iets minder dan...

P.S. Ik bel 'm net op en hij zweert bij hoog en laag dat dit de 66 grams zijn, hij weet het 100% zeker ??!!

hmm zien er echt uit als een 38 grammer.
Wat pyro al zegt.. ze passen precies in de handpalm, en dat is bij de 66 grammer echt het geval niet :noworry:
Maargoed, wel grappige kleur, denk zelf gevervd :smile1:

pyro023

Registered User
Ja,het heeft gewoon alle eigenschappen van de 38 grams versie,behalve de blauwe kleur natuurlijk.
Ik vind het gewoon een rare verschijning,en ik heb dit ook nog nooit meegemaakt.
Naar mijn weten zijn alleen de kleine Italiaanse bom en de grote Italiaanse bom er in het blauw.
Misschien gewoon een ''nieuwe soort''?

mvg pyro023

magsimum

Registered User
Nou hij stuurde me net een SMS dat hij bij 1 het papier eraf heeft getrokken en dat daar iets van "blabla 66 blabla stond".

Nou weet ik niet of er uberhaupt iets onder dat papier staat, kan me ook weinig schelen, hij zweert bij hoog en laag dat het de zware zijn en mij maakt het op dit punt al niet meer zoveel uit...

Ben gewoon nog voorzichtiger als dat ik al was en ik zal er mn fun toch wel mee hebben.

engrealat

Registered User
Mag ik heel even reageren op je avatar.....?

Beetje offtopic.....

Ongewtijfeld mooi spul allemaal.....maar wat ik op de achtergrond zie is een asbak....
Klein detail....maar boven zag ik die foto groter staan, en verdompt ik had het goed gezien......

Passie wel op ?

Groeten,

Jeroen.

pyro023

Registered User
Geen twijfel mogelijk!
Je hebt de 38 grams versie.
De 38 grams versie heeft bij de overgang van de 7klapper naar het gekleurde namelijk een bruin stukje papier,bij de 66 grams versie is dit papiertje wit!
Dus jij hebt zeker weten(tenzij je een hele reeks productiefouten hebt),de 38 grams versie.
Misterie de wereld uit geholpen.
Hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag?

mvg pyro023

magsimum

Registered User
15 euro bij afname 10 stuks, anders 20 euro/stuk.

Heb ze van een jongen die ik erg goed ken... jullie zijn de expert's dus ik geloof jullie, maar het is toch wel raar dat hij bij zn standpunt blijft ?!
Hij haalt ze elk jaar bij dezelfde man in Italie en die vertelde hem dat dit de zwaarste zijn, wie er dan liegt weet ik ook niet, en dat maakt me ook niet zoveel uit.

Ik ging er al vanuit dat ik de roze ("medium's") zou krijgen toen ik ze bestelde, dus mij is het altijd goed.

DjTerence

Registered User
15 euro bij afname 10 stuks, anders 20 euro/stuk.

Heb ze van een jongen die ik erg goed ken... jullie zijn de expert's dus ik geloof jullie, maar het is toch wel raar dat hij bij zn standpunt blijft ?!
Hij haalt ze elk jaar bij dezelfde man in Italie en die vertelde hem dat dit de zwaarste zijn, wie er dan liegt weet ik ook niet, en dat maakt me ook niet zoveel uit.

Ik ging er al vanuit dat ik de roze ("medium's") zou krijgen toen ik ze bestelde, dus mij is het altijd goed.

Ach jha, je moet er sowiezo blij mee zijn dat je er aan kan komen :cool:
En het ziet er sowiezo speciaal uit, omdat ze blauw zijn.
Ik vind het nu een veel mooier/stoerder uiterlijk hebben.
Roze en Rood(meest voorkomende kleuren) vind ik maar te standard :worried:

MVG. Terence:amuse:

RNBakker

Registered User
Ach jha, je moet er sowiezo blij mee zijn dat je er aan kan komen :cool:
En het ziet er sowiezo speciaal uit, omdat ze blauw zijn.
Ik vind het nu een veel mooier/stoerder uiterlijk hebben.
Roze en Rood(meest voorkomende kleuren) vind ik maar te standard :worried:
MVG. Terence:amuse:

Kom he. Blauw stoerder:push:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan