Is er een goud met blauw cake van Dynasty (of Rubro) vergelijkbaar met Wodka Blue?

Shenanigan

Registered User
Ik wil graag (weer) goud met blauwe cakes kopen dit jaar. Vorig jaar was ik erg blij met de Wodka Blue en de goud met blauw cake van het buurtassortiment

Ik ga bestellen bij Herman de Haan. Die kan Dynasty (en een deel de Rubro collectie) leveren met flinke kortingen, daarom mijn vraag welke cake uit één van die collecties vergelijkbaar is met de Wodka Blue (of beter, dat is ook goed). Kan iemand me dat vertellen?

Het gaat me niet alleen om het goud met blauw effect, maar ook om de kwaliteit.

smilli

FPM Filmer
De event cake No.2 van Rubro is goud met blauw alleen een iets andere prijsklasse.

Herman de haan verkoopt trouwens ook broekhoff en daarvan is de wave willow mooi goed met blauw en nog goedkoper ook!

Laatst bewerkt:

PyroGuy

Registered User
Niet vergelijkbaar misschien, maar prijstechnisch een zeer goede cake die in meerdere getalen ook wel een leuk beeld kan geven:
Red Shadow van Rubro. Ik ben weg van dat potje.

Shenanigan

Registered User
Mensen bedankt voor de snelle reactie.

De Wave Willow heeft net als de Wodka Blue 15 gram per schot, maar kost 78 cent per schot (Wodka Blue 95 cent p/s). Pluspunt is dat ik Willows heel mooi vind.

De Event cake no.2 heeft ook 15 gram per schot, maar kost 2 euro 12 per shot. Bovendien zoek ik niet die verscheidenheid (mines, verschillende boeketten). Dus de event cake valt af.

De Sniper heeft 14,8 gram per schot en kost 1,78 per schot, maar ik vind hem wel mooi.

Ik heb hem zelf nog nooit gehad. Vorig jaar werd gezegd dat hij veel minder mooi was dan daarvoor. Zijn er mensen die hem dit jaar hebben gezien op de Wolff-demo die daar iets over kunnen zeggen? Ik vind hem er op de de film van de Wolff-demo 2012 wel heel goed uitzien (en klinken).

Shenanigan

Registered User
Die Red Shadow ziet er ook goed uit. 14 gram en 78 cent per schot. Inderdaad een budgettopper.

Wel maakt die crackling mine eronder het een beetje onrustig naar mijn smaak. Goud met blauw vind ik te stijlvol voor dat geknetter. Maargoed, smaken verschillen.

Laatst bewerkt:

smilli

FPM Filmer
De Sniper verslechterd met de jaren, paar weken terug nog gezien op een demo en zo goed is deze niet meer.
Aan de hand van je reacties zou ik echt voor de wave wilow gaan!

Mystifying Sage

Registered User
Als inderdaad de wave willow ook een optie is, zou ik daar meerdere van nemen. Wave willow gaat voor een 14.95 de deur uit en afgelopen jaar zelf ook gehad.. een echte topper...

Shenanigan

Registered User
Herman de Haan verkoopt de Wave Willow voor een adviesprijs van 17,95. (Misschien de nieuwe adviesprijs van dit jaar?) Daar gaat nog een goeie korting vanaf wat op een topprijs uitkomt voor deze cake.

Ik las al in de productdiscussie van de Wave Willow dat veel mensen er erg positief over zijn. Dus dan ben ik eruit. Alleen nog bedenken hoeveel ik er koop.

Bovenaan