Inner Laugh

FPM ProductBOT

Registered User
HOL06_Zena_Nl_inner_laugh_09_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Inner Laugh[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Vuurwerkvisie[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original collectie[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]HOL06[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 29,-[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]450 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]4/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]50[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Compacte 50 schots cake, mixed effects met o.a. zeer heldere dahlia’s, blinkers en fluit die pijn doet aan je oren.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zelf vind hem ook very nice en snap niet dat er zo weinig reacties over zijn. Leuke cake die 2 keer in de collectie van Toontje komt.

fireworkaddict

Registered User
I totally agree!

Denk dat je met deze cake een zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding in huis hebt! 450Gram voor Euro 30,-

"Daar word ik nou vrolijk van" :nuts:

Leuke cake, veel afwisseling en goed tempo. Met name de fluiters tussendoor spreken me erg aan, klinken erg schel in ieder geval. Gezien de reacties boven mij was dit in real-life ook een 'aanrader'?!

Bij mij staat die ook op de verlanglijst!

bridge

Bronzen Member
Moet zeggen dat dit toch geen dahlia's zijn. Daar brand t veel te kort voor. Ik ben niet kapot van dit soort mixed cakes. mixen kunnen we toch zelf het beste.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
De fluit is erg gaaf, alleen vind ik de rest van de effecten op film erg mager overkomen. Hoe was dit live?

DarkSoul

Registered User
Ik was er bij in Milheeze.
De cake is vrij standaard mixed. Heus niet slecht, maar inderdaad kunnen wij freaks zelf het beste mixen naar onze eigen smaak. De boeketjes zijn erg standaard, en de crackling finale is ook zo uitgekauwd. De fluiters word ik wel erg blij van! :) Die klonken prima hoor!

sisser

Registered User
Deze cake toverde een smile op mn gezicht, met de mooie volle spinners en loeiharde fluit is het een cake die ik met O&N ga schieten.

filmpje.

AH-64

Registered User
Echt een hele mooie cake dat vooral te danken is aan de opbouw.
Mooie fluiters ook.
Ik heb hem ondertussen al besteld en zal hem met veel plezier afsteken over een aantal weken.

boozebelly

Registered User
Deze ging bij mij niet goed.
Het ging wel goed, tot de fluiters aan de beurt waren, 2 schoten eruit en vervolgens klapte de hele cake uit elkaar.
Er schoten nog een paar effecten over de straat in alle richtingen, gelukkig had iedereen voldoende afstand genomen en zijn er geen ongelukken gebeurd.
Na afloop lagen alle tubes verspreid over de straat.
Echt mensen, mij is gebleken hoe belangrijk het is om als toeschouwer ergens te gaan staan waar je ergens achter kunt kruipen om dekking te zoeken, zoals auto's, bosjes of een muurtje.

Het gedeelte dat wel goed ging vond ik trouwens ook magere uitwerkingen hebben, kleine boeketten en geen opvallende burstknallen ofzo. Niet echt een cake die ik weer aan zal schaffen.

MichelAngelo

Registered User
Bij ons ging ie helemaal perfect. Vooral die spinners vielen in de smaak.

Coole cake volgens mijn zoon. En ik vind dat ie wel gelijk heeft....

flyineddy

Registered User
Ik heb deze ook dit jaar.
Van der Veen in Nieuw Weerdinge heeft de Fusion van Thor niet of niet genoeg binnen gekregen (mede door het weer/gladheid) dus werd dit de vervanger. :)

Bovenaan