Initiatief tegen het vuurwerk verbod krijgt zendtijd op Q-music

rwbrink

Registered User
Hey mede vuurwerk fans,

Heb iedereen z'n adviezen uit de vorige post ten harte genomen en op een wat kalmere manier gister avond laat diverse media aangesproken. Iets over twaalven kreeg ik een telefoontje van Wim van Helden van Q-Music. Ik mocht uitgebreid mijn verhaal doen en hij vond dat de actie die ik ondernam op deze manier een respectvolle manier was om te proberen een gesprek te starten tussen politiek en liefhebbers! Fantastisch nieuws dus, en het heeft ook wel enige extra mensen opgeleverd op de pagina. Nu baal ik er alleen enorm van dat ik er geen kopie van heb van het fragment. Heeft iemand enig idee waar ik zoiets vandaan kan halen? Dacht ik breng jullie even op de hoogte!

rwbrink

Registered User
Krijg net op twitter een berichtje van Erik van Roekel, nacht DJ op Q-music. Hij heeft de pagina ondertussen geliked en praat erover op twitter!

Nieuwe vind-ik-leuks

Erik van Roekel

hutter

Registered User
waar je zoiets terug kan luisteren zou ik ook niet weten
wat ik wel weet dat je gewoon erg overtuigt overkwam en wat je zei dat dat inwerkelijkheid ook zo is.

het zijn de mensen die er niet goed mee omgaan die het verpesten voor liefhebbers als ons die er gewoon van kunnen genieten

rwbrink

Registered User
Ik had een mailtje gestuurd of er opnames van waren of fragmenten en daar kreeg ik van Wim antwoord op dat dat helaas niet het geval is. Maar had inderdaad wel zoiets van die site hou ik wel in de gaten.

Bovenaan