Inferieure kwaliteit hindoerol?

skyline

Registered User
Hoi,
toen ik net een hindoerol 3000 uitrolde kwamen er zeker 10 a 15 knallers los van de rits. Is dit normaal of is het gewoon een slechte rol? Hij komt van harry loots vandaan..

Skyline

vonk

FPM Moderator
Medewerker
skyline zei:
Hoi,
toen ik net een hindoerol 3000 uitrolde kwamen er zeker 10 a 15 knallers los van de rits. Is dit normaal of is het gewoon een slechte rol? Hij komt van harry loots vandaan..

Skyline

waarschijnlijk net even iets te hard mee omgegaan, door bv transport of iets dergelijks.
kan op zich geen kwaad.
zolang je de losse knallers maar niet gaat aansteken... is nogal snel lont.

skyline

Registered User
nee dat snap ik, maar al zou ik het willen gaat dat nog niet want de lontjes zijn helemaal uit de knallers. De lontjes zitten nog vast aan de rits, terwijl de hulzen van de knallers eraf zijn.

hindoerol

Registered User
;) komt altijd wel voor bij een rol ook als je een 100.000 uitrolt dit valt meestal niet op omdat dat in het donker gebeurt maar over het algemeen vallen dr altijd wel wat af uit de rol.:w

dannyxhale

Registered User
Er kan altijd iets vanaf vallen door het vervoer van de rollen,of het uitrollen ervan.
En zeg nou zelf om 4 of 5 afgevallen knalletjes kan je toch niet zo veel geven ?
Je hoort ze toch niet alle 3000 knallen en sommige gaan toch niet af,dus tja..kan gebeuren.
Kan een rol beter beoordelen over de kwaliteit van de knallen en tempo daarvan,als die goed zijn mis je die 5 knalletjes echt niet ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

mad-doggystyle

Registered User
ja bij mij was dat ook afgelopen oud en nieuw. dat is eigenlijk altijd zo. ze zijn in elkaar gewikkeld bij de lontjes kan altijd wat los raken

mad-doggy

Bovenaan