Archief Inception

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff - Inception.png
Meer info over de Inception:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 855
Advies verkoopprijs: € 59,95
Online Prijs:
Netto kruitgewicht: 450 gram
Aantal schoten: 30
Kaliber:
Tijdsduur:
25 sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
2/1
Effect beschrijving:

Row 1: Red Tail to Red Spinner with Silver Blink.
Row 2: Big Silver Spinner with Red Tip.
Row 3: Red comet to Green Coconut with Green Blink.
Row 4: Big Silver Spinner with Green Tip.
Row 5: Golden Tail to Golden Coconut with Blue Stars.
Row 6 Silver Tail to Silver Willow with Red Blink.

PyroGuy

Registered User
Als de afbeelding overeen komt met het daadwerkelijke effect lijkt het een cake met spinning tails te worden. Een fanshape Daybreak zie ik wel zitten!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Als de afbeelding overeen komt met het daadwerkelijke effect lijkt het een cake met spinning tails te worden. Een fanshape Daybreak zie ik wel zitten!

Helemaal mee eens, als de effecten van de Daybreak in een fan komen heb je een knappe bak.

mickeyzegtboem

Registered User
Effect omschrijving:

30 shots;
Row 1 red tail to red spinner with silver blink
Row 2 Big silver spinner to red tip (@ Toon, hier was jij vorig jaar naar op zoek!)
Row 3 Red comet to green coconut with green blink
Row 4 Big silver spinner with green tip
Row 5 Golden tail to golden coconut with blue stars
Row 6 Silver tail to silver willow with red blink

Moontan

Moderator
Medewerker
Dank voor de toevoeging van de effect omschrijving Michel.
En ik denk dat Toon niet de enige is met belangstelling voor effect 2 (en ook de vierde rij )

Michel_G

Zilveren Member
Als het goed is, is dit hetzelfde effect als dat al in een waaiercake van VC vuurwerk zit (kan alleen de desbetreffende cake niet terugvinden). Het effect is echter wel in onderstaande video te zien op 1.13.

(Geüpload door PyroReportsMovies op 5 okt 2011)

Is een effect waarvan ik al een hele tijd hoopte dat Broekhoff dit naar crown zou halen, omdat ik dit een heerlijk effect vond/vind in de VC cake. Hopelijk dat hij net zo goed uit de verf komt in dit blokje!

mickeyzegtboem

Registered User
Kannonne, dat ziet er wel overtuigend uit!
Heb even nagekeken, maar dit zijn echt 15 grams boeketten, en dan ziet dit er echt heeeel lekker uit!

Ben benieuwd hoe deze in het echt gaat overkomen, en wat de prijs gaat worden!

Michel_G

Zilveren Member
Kan niet anders zeggen dat op die film, ik het echt een goed blok vindt! Zeker als je in het eerste salvo ziet (de tails bij opstijgen zijn nog best stukkie weg) dat de afstand best nog wel redelijk is, komen de boeketten erg goed over! Mooi, groot en zo te horen ook nog eens goede burst!

Benieuwd naar de prijs, maar staat vooralsnog op mijn wish list.

Moontan

Moderator
Medewerker
Prachtige waaier. Broekhoff is erg goed dit jaar.
Alleen maar pluspunten. Grote,brede en volle boeketten/ Mooie kleuren en harde burst.
Als mijnheer Broekhoff ook zijn prijzen redelijk houdt staat er dit jaar weer voor het eerst sinds tijden Broekhoff bij mij in de straat en ik denk bij velen!!

sprinkhaan

Registered User
Als ik het goed heb doet 1 van de tuincentra in dordrecht altijd de crown collectie"(volgens mij "pap tuincentra). Ik geloof dat ik daar nu wel blij van word...... :smiling:

Tony

Administrator
Medewerker
Jammer genoeg is dit 1 van de duurdere cakes.
€59,95. Maar ik schrijf hem niet af, want ik vond de boeketten en de spinners gewoon dik!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Jammer genoeg is dit 1 van de duurdere cakes.
€59,95. Maar ik schrijf hem niet af, want ik vond de boeketten en de spinners gewoon dik!

Dat is dan 2 euro per schot. Nog steeds flink aan de prijs maar zeker niet wat ik aan andere prijzen gezien heb. Met een korting ergens gewoon een goed produkt. Prijzig ja maar je krijgt er wel wat voor.

Tony

Administrator
Medewerker
Dat is dan 2 euro per schot. Nog steeds flink aan de prijs maar zeker niet wat ik aan andere prijzen gezien heb. Met een korting ergens gewoon een goed produkt. Prijzig ja maar je krijgt er wel wat voor.

Dat is het. We moeten niet vergeten dat dit gewoon professioneel vuurwerk is. Wat werd daar altijd voor betaald?!
Dit zou weleens 1 van de toppers kunnen worden in het assortiment van Broekhoff.

Michel_G

Zilveren Member
Is inderdaad geen budget artikel of prijsknaller, maar dit was echt een verschrikkelijk goed fan-shape blok!

Net zoals bij (vrijwel) alle andere nieuwe broekhoff waaiers echt waanzinnig harde burst. (Heb sowieso bursts gehoord die demo avond, waarvan ik niet zou weten welk knalblok daar nog overheen kan komen)

Gelukkig is die harde burst niet erg voor de effecten (worden niet kapot geknald). Effecten zijn ook in dit blok erg groot en goed kwa afwerking/uitwerking. Stevig geprijst, maar absoluut een kwaliteitsblok. Komt dan zeker op de wish list te staan.

Bovenaan