Illegaal vuurwerk in omloop

pyroKSM

Registered User
Is er niet gewoon ieder jaar illegaal vuurwerk in de omloop?
Overigens zoekt de politie het zich maar fijn zelf uit. Ik vind het jammer dat sommig vuurwerk niet legaal is hier.

Tentstok

Registered User
Mwahah zeer illegaal, illegaal is gewoon illegaal toch?
Als ze weten dat het in de omloop is, doe er dan zelf wat aan?!

KoenL

Registered User
Vinden de mensen hierboven een 2 grams nitraat uit België hetzelfde als een 120 grams knaller uit Tsjechië? Ik vind daar persoonlijk wel een behoorlijk verschil tussen zitten.

bloodveins

Registered User
Vinden de mensen hierboven een 2 grams nitraat uit België hetzelfde als een 120 grams knaller uit Tsjechië? Ik vind daar persoonlijk wel een behoorlijk verschil tussen zitten.

Als je mij bedoelde, nee absoluut niet. Maar ze kunnen het toch nooit tegenhouden, dat is wat ik er meer mee bedoelde te zeggen.

trimbaard

Registered User
Ben ik Met KoenL eens. Een delovo rana van 3 inch zou hier echt niet legaal mogen. Dan blijft er niets meer heel in NL. Enne shells al helemaal niet, gezien de videos die op youtube rondzwerven dat mensen ze aansteken vanuit de hand en dan weggooien. Zelfs kaliber 4". Bij de dozen van 30mm tot 100 shots zet ik mijn vraagtekens, deze mogen van mij wel legaal worden. De regels veranderen zowieso. Een mixed kaliberdoos uit Polen zal er volgens mij volgend jaar ook niet meer zijn. Wie nog een TB 234 heeft, ik zou hem bewaren en volgend jaar verkopen voor een mooie prijs. hahahaha :hehe!:

jetztgehtslos

Registered
Bovenaan